Strona 8 z 8

Re: [Poradnik] Przegrzewanie motoru -> lista usterek

Post: 19 lip 2017, 17:41
autor: Michał2008
rykpat pisze:Moim zdaniem ten kanał w ramie to niezbyt dobry pomysł producenta... bo rama może zacząć rdzewiec w środku. Spróbuj drutem poprzez ten krocie gdzie wężyk, albo od dołu drutem w tą dziurkę gdzie to ma spływac.


już próbowałem różne akcje i dalej nic, ale trzeba chyba będzie dalej coś próbować...

Re: [Poradnik] Przegrzewanie motoru -> lista usterek

Post: 19 lip 2017, 17:55
autor: rykpat
Ostateczność to nawiercenie małej dziurki przy stopce...
Ja mam osobny "nowy" wężyk jako przelew i jest git.

Re: [Poradnik] Przegrzewanie motoru -> lista usterek

Post: 19 lip 2017, 18:00
autor: Michał2008
rykpat pisze:Ostateczność to nawiercenie małej dziurki przy stopce...
Ja mam osobny "nowy" wężyk jako przelew i jest git.


no ja też tak zrobiłem ale słabo to wygląda :/ a jak poprowadziłeś? masz może jakieś foto?

Re: [Poradnik] Przegrzewanie motoru -> lista usterek

Post: 19 lip 2017, 19:29
autor: cedec1
jak już ramę masz nie drożną to odprowadź wężyk pod plastikami pod silnik i po problemie

Re: [Poradnik] Przegrzewanie motoru -> lista usterek

Post: 12 sty 2018, 15:35
autor: rykpat
Jakby kogoś interesowało, DT 125R 97r.
Wskazania przy temperaturze 70st C
Obrazek

Maksymalne wychylenie wskazówki
Obrazek


Dodam dla zainteresowanych, że do dt 125R pasuje termostat i czujnik temperatury z Hondy NSR 125.

Re: [Poradnik] Przegrzewanie motoru -> lista usterek

Post: 25 mar 2018, 18:33
autor: ilukasz
Splanowałem głowice, dałem nową uszczelkę. Rozgrzałem silnik do temperatury pracy, przejechałem się, płynu nie ubywa, nie wywala do zbiorniczka, ale kiedy odkręcę korek i dodam gazu to płyn w chłodnicy bulgocze i leci para. Silnik jest dość gorący.
Uszczelka czy coś innego? Planowałem już 2 razy głowicę i cylinder papierem 240 i potem 600 , składałem za każdym razem na nowej uszczelce pod głowicą.

Re: [Poradnik] Przegrzewanie motoru -> lista usterek

Post: 25 mar 2018, 19:29
autor: Enduros70
Odkręć korek na zimnym silniku, odpal i poczekaj aż termostat puści. Ma wtedy być widoczny nurt cieczy z górnego węża przy korku i mocno się nasilać przy dodaniu gazu.