Strona 3 z 3

Re: Jakie przyczyny slabej kompresji po remoncie ?

Post: 13 sty 2018, 17:28
autor: CrossinOver
Ostatnio zdjąłem dyfuzor żeby wyregulować zawór i zobaczyć stan cylindra.przebieg Moto od szlifu to 2kkm,tłok wossner (pasowania nie mierzyłem ale gdy włożyłem tłok do cylindra nie latał luźno i z lekkim oporem trzeba było go przepchnąć), teraz tłok ma wyczuwalny luz - dość duży bo widać jak pierścień 'odstaje' do tłoka. Cylinder posiada jeszcze charakterystyczną jodełkę. Pytanie: czemu tłok się tak szybko wytarł? Kompresji narazie nie jestem w stanie zmierzyć.

Re: Jakie przyczyny slabej kompresji po remoncie ?

Post: 13 sty 2018, 21:00
autor: Enduros70
Gdzie ci ten tłok się wytarł ? Zapoznaj się z budową tłoka, względem którego jego miejsca jest określany luz montażowy itp.