Strona 1 z 1

Blokada?

Post: 06 sty 2019, 17:36
autor: BawolPL
Dzisiaj byłem sie w sumie pierwszy raz przejechać na poważnie moją dt 125 RN z 98r i podejrzewam że jest bloknięta...
Na luzie kręci 10k więcej ciężko bo ja "dławi" (na dniach postaram sie filmik wrzucić jak to wygląda) no i jadąc nie wycisnalem wiecej niz 80km/h (Dyfuzor mam odblokowany,końcówka tez była rozcinana,gumy na filtrze nie mam) im wiekszy bieg tym mniej obrotów kręci dt...
// Jeśli to ważne to dt raczej ma dobrą kompresje po 1-2 dniowym postoju na dworze (pod daszkiem) przy tych temperaturach na ssaniu za 1-2 kopem odpala i nie gaśnie

Re: Blokada?

Post: 06 sty 2019, 19:49
autor: Vidon
O jakim oznaczeniu moduł ?

Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka

Re: Blokada?

Post: 06 sty 2019, 20:12
autor: BawolPL
Jutro po szkole rozbiorę dt (13-16godz)Moduł powinnien być pod bakiem cn? A no i mam jeszcze jedno pytanie widziałem temat o modułach i wg i sie zastanawiam czy nie ma regułki do tego jaki moduł wychodzil w danym roczniku np w 98 byly blokowane a 99 juz nie ? czy to roznie jest

Re: Blokada?

Post: 06 sty 2019, 21:25
autor: rykpat
jak blokuje przy 80km/h to na 99% moduł i cudowny kontaktron w zegarach ;)

odblokowywanie-modulu-zaplonowego-wszystkie-roczniki-t597.html

Re: Blokada?

Post: 06 sty 2019, 21:30
autor: BawolPL
Tylko że to nie jest takie blokowanie jak na filmikach u mnie jest jakby "dławienie""muł" nie przypomina mi to odcinania takiego jak np na yt przy 6tys

Re: Blokada?

Post: 06 sty 2019, 22:05
autor: KruKu
To, że dobrze odpala nie oznacza, że ma dobrego tłoka. Przekonałem się tym osobiście.

Odblokuj wg poradnika, najważniejszy zawór.

Re: Blokada?

Post: 06 sty 2019, 22:28
autor: BawolPL
Dobra dzięki za wszystkie informacje jutro po szkole tak jak pisałem wyżej rozbiore napisze (jesli bedzie oznaczenie) lub zrb zdj tego modułu i sprawdze czy w liczniku nie ma tej blokady a na koncu za zawor sie zabiore

-- 07 sty 2019, 12:42 --

A więc tak na szybko zdazylem nagrać filmik z self testu zaworu Jest on dobrze ustawiony ?
No i z pracy silnika i wkrecania sie... strasznie go dusi i dymi wydaje mi sie ze to moze byc uszczelka pod glowica mam racje ?
Link do filmików...
https://www.youtube.com/watch?v=HQ2aSceF_6U praca silnika
https://www.youtube.com/watch?v=bc5pWjvdd8Q self test

-- 07 sty 2019, 13:55 --
Mam moduł 3RM-00 749 u mnie jest na zbiorniczku oleju (98r)

Re: Blokada?

Post: 07 sty 2019, 20:41
autor: kalbar91
Dym, dla mnie to para, bo jest zimny.
U mnie zawor jak jest ustawiony idealnie to po self tescie tarcza nie zgrywa sie z dziurka. Najlepiej zdjac dyfuzor i ustawic(wtedy masz 100% pewnosci ze jest dobrze)

Re: Blokada?

Post: 07 sty 2019, 21:14
autor: BawolPL
Jutro bd sciagal dyfuzor i zobacze dokładnie zawór...
A co do modułu Jest on fabrycznie blokowany do 80km/h (niemcy) tak wyczytałem i to by sie w sumie pokrywało
jutro sprawdze czy mam kontaktron i bedzie sie myslec dalej ;/ bo ta zablokowana dt jest slabsza od poprzedniego am6 na cylu 74cc

-- 08 sty 2019, 12:37 --

No a więc tak z licznika wychodzi mi 8? kabli wnioskując z tego wychodzi na to że mam kontrakton Próbowałem sposobu na odblokowanie poprzez zmasowanie czarno niebieskiego kabla http://dt125.de/dt125/Mainpage/Werkstat ... index.html z tego poradnika... lecz to nic nie zmieniło
Pomoże ktoś?
Fotki niżej...
https://zapodaj.net/1c564caaf80f7.jpg.html
https://zapodaj.net/405df66486446.jpg.html
https://zapodaj.net/d07dde6baae5a.jpg.html
https://zapodaj.net/aaec682a8999d.jpg.html

-- 08 sty 2019, 12:56 --

Ten sposób działa tylko bez kontraktona czy co ?