Strona 16 z 20

Re: Y.P.V.S - regulacja

Post: 03 mar 2017, 22:37
autor: Szymon1325
Dobra rozumiem czyli ma byc rowno z tuleja, ale pewnie po dobrym ustawieniu bedzie od strony wydechu sporo wystawal bo i tak juz troche wystaje, wtedy mam przepilowac ten bok po stronie wydechu? Takie ustawienie zaworu nieprawidlowe jak teraz mam moglo byc przyczyna ze moto ma slabsze rezo?

Re: Y.P.V.S - regulacja

Post: 05 mar 2017, 21:33
autor: Enduros70
Jak przypiłujesz to będzie tak jak powinno.

Re: Y.P.V.S - regulacja

Post: 30 kwie 2017, 17:03
autor: utex
Panowie mam problem:( motor ma odblokowany moduł, jeśli dobrze pamiętam 3rm-20 i 4 kable z pod licznika czyli kontrakton blokada prędkości.Problem jest taki że moto się blokuje przy 6 ,7 tys obrotów i jak odkręcam manetke mocniej przestaje przerywać i wkręca się wyżej.Ktoś kiedyś pisał o zawieszającym się zaworze.Zawór ustawiłem tak że praktycznie nie ma progu,na samych linkach.Dostaje kopa od 7 tys.Mam kompletny wydech gianelli i wiem że dodaje mocy w wyższych partiach obrotów, także rozumiem że ma kopa od 7 tys.ale nie wiem co zrobić z tym przerywaniem.Generalnie jest tak że im wyższy bieg tym mniej przerywa przy tych 6/7 tys.Raczej nie będzie to gażnik bo moto wkręca się płynnie mocy na dole też nie brakuje,jedynie to przerywanie. <?>

Re: Y.P.V.S - regulacja

Post: 30 kwie 2017, 17:09
autor: Enduros70
Padnięta świeca, fajka lub podnieś iglicę.

Re: Y.P.V.S - regulacja

Post: 30 kwie 2017, 17:18
autor: utex
Dzięki Enduros za szybki odzew.Swieca ma przejechane 300 km, i działo się tak też na innej, wcześniej.Pozostaje fajka i iglica.

Re: Y.P.V.S - regulacja

Post: 26 maja 2017, 19:23
autor: rykpat
Ustawiłem zawór według poradnika. U mnie jego maksymalne otwarcie po poluzowaniu linek było wtedy jeśli go "odkręcałem" w stronę przedniego koła. Tak też napiąłem linki. Lewą niemal całkowicie wkręconą, prawą prawie całą wykręconą. Moto chodzi lepiej (przynajmniej takie mam wrażenie).
Dodaję zdjęcia i film po przekręceniu kluczyka. Moim zdaniem jest lepiej. Proszę jednak o potwierdzenie czy tak może być to ustawione. Pytam bo u mnie ta tarcza po self teście jest całkowicie w lewo skręcona, a widziałem zdjęcia innych to mieli trochę inaczej.

Obrazek

https://www.youtube.com/watch?v=uTD5Tg0_wv8

Re: Y.P.V.S - regulacja

Post: 26 maja 2017, 21:32
autor: cedec1
odkręć dyfuzor i zobaczysz czy jest wszystko ok zawór gdy jest otwarty idealnie pokrywa się z górą okna wydechowego cylindra a to co pokazałeś na filmie to może być źle założona tarczka na zawór musiał byś ją odkręcić i założyć na tego romba bardzie w prawo

Re: Y.P.V.S - regulacja

Post: 26 maja 2017, 21:42
autor: rykpat
Miałem dyfuzor ściągnięty i patrzyłem czy się pokrywa. A to coś szkodzi, że tarczka może być źle założona? Trzeba to przestawić czy można na razie jeździć, a przestawić przy okazji?

Re: Y.P.V.S - regulacja

Post: 26 maja 2017, 22:21
autor: cedec1
jeździć można jak się ładnie pokrywa zawór ale liki masz hoojowo bez obrazy a z przestawieniem tego masz jakieś 20 min roboty krócej niż czekasz na odpowiedź do tego posta

Re: Y.P.V.S - regulacja

Post: 27 maja 2017, 15:17
autor: rykpat
Przekonałeś mnie kolego. Odkręciłem tarczkę, lekko obróciłem. Teraz trochę pokrywa się z otworem.
Dodaję zdjęcia zaworu i self testu.
Obrazek
Obrazek

https://www.youtube.com/watch?v=tj4djfA_yww