Strona 18 z 20

Re: Y.P.V.S - regulacja

Post: 15 sie 2017, 13:48
autor: Jacob.
Jak wyjąć zawór? Linka była przez długi czas urwana, poprzedni właściciel nic nie wspominal, dlatego myślę że trzeba go wyciągnąć i dokładnie wymyć zanim założę nowe linki bo zaworek nie może się w pełni otworzyć

Re: Y.P.V.S - regulacja

Post: 15 sie 2017, 14:35
autor: mazi85
Składa sie z dwóch elementów z jednej strony masz śrubę która je łączy.

Re: Y.P.V.S - regulacja

Post: 18 wrz 2017, 21:58
autor: pierun_rajdowiec
Czy tarcza regulacji zaworu może być zdemontowana i po ponownym montażu obrócona inaczej? Pytam, bo regulacja według wzorowania się otworem i wcięciem na tarczy nie działa i aby była moc w pełnym zakresie obrotów tarcza musi być obrócona daleko za otwór w lewo(przeciwnie do wskazówek zegara, w stronę przedniego koła), ale brakuje mi już naciągu. Ma ktoś jakieś pomysły? da rade coś z tym zrobić?
https://zapodaj.net/images/412457fdfa1e6.jpg - Coś takiego jak tu, jak u kogoś kto wcześniej to zdjęcie wstawił, czyli muszę mieć tarczę obróconą mocno w lewo, ale brakuje naciągu do poprawnej pracy.

[odświeżyłem link do zdjęcia]

Re: Y.P.V.S - regulacja

Post: 18 wrz 2017, 22:05
autor: Frozen
Zdjęcia na forum należy wstawiać poprzez hosting.
Sprawdź zgodnie z poradnikiem czy nie masz wałka na romb, wtedy przestawisz żeby naciąg pasował.

Re: Y.P.V.S - regulacja

Post: 19 wrz 2017, 0:02
autor: pierun_rajdowiec
Dopiero po Twoim poście zrozumiałem o co chodziło w pierwszym poście tego wątku z tym mocowaniem tarczy i kształtami mocowania wałka xD Jeżeli dobrze zrozumiałem to mam nadzieję, że posiadam wersję w kształcie rombu, aby mocując tarczę, "cofnąć" ją w prawą stronę zgodnie ze wskazówkami zegara i wtedy będę mógł swobodnie regulować zawór nie martwiąc się, że braknie mi linek :) Muszę okręcić tarczę tak o jedną czwartą w prawo i będzie ładnie :) Tak z ciekawości zapytam, kształt wałka zależy od rocznika Yamahy, czy wpływają na to inne czynniki? Mam DT z 2000 roku, kojarzysz jaki tam jest ten wałek? Zadaję tutaj jak najwięcej pytań, bo mam czas zajrzeć do Yamahy tylko weekendami ze względu na pracę...

Re: Y.P.V.S - regulacja

Post: 19 wrz 2017, 2:24
autor: rykpat
Dobrze zrozumiałeś. Odkręć tarczke i przestaw. Raczej będziesz miał końcówkę w kształcie rombu.

Re: Y.P.V.S - regulacja

Post: 01 kwie 2018, 15:13
autor: Vidon
paolo9779 pisze:Masz akumulator? Jesli tak to sprawdź silniczek na krótko. Jesli działa to sprawdz czy i jakie napięcie dochodzi do silniczka.


W jaki sposób mogę sprawdzić silniczek 2+1 za pomocą akumulatora ? które kabelki gdzie podpinać aby nie uszkodzić ?

Re: Y.P.V.S - regulacja

Post: 01 kwie 2018, 18:04
autor: cedec1
podpinasz kable z kostki pod akumulator luźnego nie ruszasz powinien zrobić selftest

Re: Y.P.V.S - regulacja

Post: 02 kwie 2018, 6:42
autor: Vidon
cedec1 pisze:podpinasz kable z kostki pod akumulator luźnego nie ruszasz powinien zrobić selftest
Prawidłowy self test powinien zrobić, ze lekko w prawo i powrót w lewo ? Ma to znaczenie który z kabelków dam na plus a który na minus ?

Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka

Re: Y.P.V.S - regulacja

Post: 02 kwie 2018, 9:54
autor: cedec1
ma znaczenie ale nie powiem ci który to plus a który minus bo nie pamiętam już dawno się z tym nie bawiłem prawidłowy self test wygląda tak że przekręca sie bez zacięć w prawo i wraca do tego samego położenia