Strona 8 z 10

Re: Wymiana uszczelki pod głowicą

Post: 17 lip 2017, 17:27
autor: slawolong
Napisałem wyżej prędzej bym obstawiał złe nastawy gaźnika i temperaturę gazów wylotowych. Mi wydmuchało 2 orginalne a błędu przy składaniu być nie mogło robiłem to w serwisie w którym pracuje planowanie kwiatowa łomianki, dynamometr kalibrowany co 6 miechów. wszystko odtłuszczone i silnik poza ramom.

Re: Wymiana uszczelki pod głowicą

Post: 17 lip 2017, 17:41
autor: paolo9779
Może nie potrzebnie w takim razie tak omijać problem a dać porządnie komuś wyregulować gaźnik i zadbać o drożność układu chłodzenia.

Re: Wymiana uszczelki pod głowicą

Post: 17 lip 2017, 18:40
autor: slawolong
poprawianie orginału w ten sposób nie omija problemu tylko go rozwiązuje bardziej efektywnie , mam w ten sposób bardziej niezawodną maszynę . przy każdej usterce gaźnika ( jeśli to główny problem) mam robić remont głowicy? wpadłem na pomysł zmierze temperaturę cylindra z różnych stron termometrem na wiązkę lasera jutro zobaczę jaka różnica .

Re: Wymiana uszczelki pod głowicą

Post: 17 lip 2017, 18:57
autor: paolo9779
Jakby gaźnik był elementem który się rozregulowuje co jazdę.. ale próbuj.

Re: Wymiana uszczelki pod głowicą

Post: 17 lip 2017, 19:18
autor: slawolong
Nie mowie że co jazde dla mnie robić głowice nawet 1 na sezon to porażka. Powinno się do niej zaglądać tylko przy remoncie tłok cylinder.

Re: Wymiana uszczelki pod głowicą

Post: 17 lip 2017, 19:29
autor: rykpat
Teoria może być słuszna. Przez 200km było dobrze a jak dostała w palnik to wydmuchało.
Wiem że to typowo na odpier***, i nie zamierzam tego robić, ale czy ktoś spróbował złożyć uszczelkę na czerwonym silikonie?

Re: Wymiana uszczelki pod głowicą

Post: 17 lip 2017, 19:58
autor: slawolong
Silikon tylko przedłurzy agonie co za różnica czy wydmucha po 300 km czy po 500km.

Re: Wymiana uszczelki pod głowicą

Post: 17 lip 2017, 22:22
autor: Frozen
Mówisz do człowieka, który zmarnował ponad 200zł na uszczelki; testowałem i wiem swoje.
Jak masz za wysoką temperaturę to lepiej szykuj się na dziurę w tłoku. I jeżeli masz przepał ciągle w jednym miejscu to albo nierówna powierzchnia, albo źle dociągnięta.
I sory, ale po złożeniu na reinz'u przekulałem prawie 10k km, aż tłok nie wytrzymał. Uszczelka jednowarstwowa.

Re: Wymiana uszczelki pod głowicą

Post: 17 lip 2017, 23:39
autor: paolo9779
Slawolong tyle dt jeździ z uszczelkami składanymi bez reinza i nic się nie dzieje. Nie są to żadne samochodowe wynalazki ani nic. Na 99% u Ciebie powodem jest coś innego, może źle planujesz albo głowica jest do zmiany, może coś z regulacją albo z całym układem chłodzenia. Może faktycznie Ci się przegrzewa ale tyle dt co się z nich aż dymi przy upalaniu a jak wystygną to jadą dalej i nie maja problemów z uszczelką to biją twoją teorię.

Re: Wymiana uszczelki pod głowicą

Post: 18 lip 2017, 4:57
autor: slawolong
Coś innego to żadna diagnoza, samochodowa uszczelka to nie wynalazek raczej te czarne cienkie przetłoczone blaszki które sprzedają. Nic nie jest źle splanowane możesz porozmawiać o tym z ludźmi z zakładu kwiatowa łomianki, chłopaki robią mi czesto głowice do disli i nigdy nic nie puściło idealna płaszczyzna i gładź. Układ chłodzenia drożny pisałem wcześniej że generalny remont był. Pompa sprawna. Z resztą teraz dobijam 1400 km i nic sie nie dzieje temperatura nie wchodzi więcej niż połowa.