Strona 9 z 9

Re: Wymiana uszczelki pod głowicą

Post: 08 sty 2018, 15:13
autor: emlus
Jak dokręcacie szpilkę od strony wydechu? Z tego co pamiętam to tam jest mało miejsca żeby podejść kluczem dynamometrycznym z nasadka.
Czy skręcony cylinder z głowica na zewnątrz da rade później założyć i przykręcić do silnika czy jest zbyt mało miejsca?
Dlaczego kanały wodne mają duże otwory a w uszczelce są tylko dziury wielkości śruby m8?

Re: Wymiana uszczelki pod głowicą

Post: 08 sty 2018, 15:29
autor: Frozen
1. Żeby dojść kluczem jak masz silnik w ramie należy odkręcić jedną śrubę przy wahaczu żeby go trochę unieść- wtedy dojdziesz.
2. [EDITED] zobacz post nizej.

Re: Wymiana uszczelki pod głowicą

Post: 08 sty 2018, 15:48
autor: ilukasz
Frozen ale sami tu na forum pisaliście zeby uzyc reinzosilu + uszczelki...Bo ta głowica jest jajowata a uszczelki są śmiesznie wykonane. Nawet planowanie w zakładzie niektórym nie dawało skutku :)

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Re: Wymiana uszczelki pod głowicą

Post: 08 sty 2018, 17:22
autor: Enduros70
Cylinder z głowicą skręcasz na stole i wkładasz pakiet do ramy

Re: Wymiana uszczelki pod głowicą

Post: 08 sty 2018, 17:57
autor: ilukasz
Jak są małe stosunkowo ryski na cylindrze to planować dalej?