Trochę odkopuje temat, pomimo wymiany uszczelniaczy na nowe laga cieknie po mocniejszym nacisku, wyżłobiona/krzywa goleń? Czy może te panewki ślizgowe?
Witam. Chciał bym was prosić o podanie średnicy zewnętrznej i średnicy otworu podkładki która idzie na sprężynę od góry w ladze amortyzatora dt 125. Na 1 stronie widoczna na zdjęciu. Przy demontażu w kolejności : nakrętka, tuleja, podkładka, sprężyna... Chciał bym ją zastąpić tulejką wysokości 20mm w celu utwardzenia zawieszenia, do tego zalać olej 20W Motocykl mam na wsi a w pracy bym sobie dotoczył. Może ktoś z was ma taką luzem lub pamieta wymiary?
Tą co idzie bezpośrednio pod nakrętke od góry? Jej wymiaru też nie znam...
-- 29 sie 2019, 16:36 --
W jednej z galeri widziałem zaworki- wentyle w nakrętkach górnych lagi. Opłaca się taki zabieg? Poprawia to sztywność zawieszenia? Jakie ciśnienie i czy uszczelniacze wytrzymają? Macie jakieś doświadczenia?
zmierzę długość sprężyny po demontażu, czy długość w dtx jest taka sama jak w dtr?
-- 28 wrz 2019, 18:21 --
Problem rozwiązany, oryginale podkładki pomogły, poprzedni właściciel (Angol z Irlandii) wsadził szersze i jakieś w ogóle dziwne, uszczelniacz w końcu chyba doszedł do samego dołu i nic nie leci