19 lut 2015, 19:05
		
			
			Ja odkręcałem jak i przykręcałem kluczem pneumatycznym bez żadnych problemów w kilka sekund, nie blokując niczym tłumika.
			
		
		
		
	
	 
	
        
        19 lut 2015, 19:26
		
			
			Nie każdy ma dostęp do pneumata. U mnie w Kmx'ie nie było po prostu specjalnego otworu, aby zablokować tłumik,ale nie było z tym problemu. Przy odkręcaniu i zakręcaniu sam się w pewnym momencie zablokował 

 .
			
		
 
	
        
        19 lut 2015, 20:09
		
			
			Jutro bede próbował pneumatem, zobaczymy co z tego wyjdzie.
Dzisiaj wziąłem sie za to z pomocą pneumata, faktycznie dało rade odkręcić jak i przekręcić. Tak wyglada u mnie tlumik po wyjęciu 
http://imgur.com/r8K8rrm<a
			
		
 
	
        
        24 mar 2015, 23:16
		
			
			Ponoć nie ma głupich pytań, ale wole się upewnić. Chodzi o taką 
http://www.hurtmet.pl/p4579_64_nakretka ... 34_a2.html nakrętkę do zrobienia klucza blokującego tłumik ?
			
		
 
	
	
        
        09 kwie 2015, 21:06
		
			
			Witam. 
Dość początkujący ze mnie mechanik więc z góry proszę o wyrozumiałość. Mam DT125 2006r. 
Cieknie mi lewa laga. Pytania:
1. Domyślam się, że ten poradnik jest do starszej wersji DT - w mojej rozebranie będzie podobne?
2. Trzeba wymienić uszczelniacz olejowy, tak? Mógłby ktoś powiedzieć co i jak? Jaki to uszczelniacz, gdzie mogę go dostać?
3. Ile oleju wchodzi do lagi, 495ml? Nie mam serwisówki do mojego rocznika, więc jak ktoś ma to bym poprosił o użyczenie ;)
			
		
		
		
	
	 
	
	
        
        09 kwie 2015, 21:26
		
			
			Dzięki, trzecie pytanie w takim razie załatwione. 
A pozostałe dwa? Zwłaszcza drugie...
			
		
		
		
	
	 
	
        
        09 kwie 2015, 21:57
		
			
			W dt re podobno wszystko jest tak samo,a w dt x tylko różnica w blokadzie tlumika(jak będę mial czas to wrzuce zdjęcie),nie jest na nakretke tylko kwadrat(mogę podrzucic wymiary jak trzeba ),coś tego typu:
http://www.dansmc.com/forktool2.jpguszczelniacze dostaniesz u enda lub allegro.olejowy na pewno do wymiany, pylowy polecam też zmienić.
			
		
 
	
        
        09 kwie 2015, 22:14
		
			
			Dzieki za pomoc. 
To poprosze o jeszcze jedną rade. Jesli cieknie mi tylko jedna laga to jest sens wymieniac uszczelniacze w obu, zeby i tu i tu byly nowe?
			
		
		
		
	
	 
	
	
	
	    
	        Powered by phpBB © phpBB Group.
		
		
		    phpBB Mobile / SEO by Artodia.