19 lut 2015, 19:05
Ja odkręcałem jak i przykręcałem kluczem pneumatycznym bez żadnych problemów w kilka sekund, nie blokując niczym tłumika.
19 lut 2015, 19:26
Nie każdy ma dostęp do pneumata. U mnie w Kmx'ie nie było po prostu specjalnego otworu, aby zablokować tłumik,ale nie było z tym problemu. Przy odkręcaniu i zakręcaniu sam się w pewnym momencie zablokował
.
19 lut 2015, 20:09
Jutro bede próbował pneumatem, zobaczymy co z tego wyjdzie.
Dzisiaj wziąłem sie za to z pomocą pneumata, faktycznie dało rade odkręcić jak i przekręcić. Tak wyglada u mnie tlumik po wyjęciu
http://imgur.com/r8K8rrm<a
24 mar 2015, 23:16
Ponoć nie ma głupich pytań, ale wole się upewnić. Chodzi o taką
http://www.hurtmet.pl/p4579_64_nakretka ... 34_a2.html nakrętkę do zrobienia klucza blokującego tłumik ?
09 kwie 2015, 21:06
Witam.
Dość początkujący ze mnie mechanik więc z góry proszę o wyrozumiałość. Mam DT125 2006r.
Cieknie mi lewa laga. Pytania:
1. Domyślam się, że ten poradnik jest do starszej wersji DT - w mojej rozebranie będzie podobne?
2. Trzeba wymienić uszczelniacz olejowy, tak? Mógłby ktoś powiedzieć co i jak? Jaki to uszczelniacz, gdzie mogę go dostać?
3. Ile oleju wchodzi do lagi, 495ml? Nie mam serwisówki do mojego rocznika, więc jak ktoś ma to bym poprosił o użyczenie ;)
09 kwie 2015, 21:26
Dzięki, trzecie pytanie w takim razie załatwione.
A pozostałe dwa? Zwłaszcza drugie...
09 kwie 2015, 21:57
W dt re podobno wszystko jest tak samo,a w dt x tylko różnica w blokadzie tlumika(jak będę mial czas to wrzuce zdjęcie),nie jest na nakretke tylko kwadrat(mogę podrzucic wymiary jak trzeba ),coś tego typu:
http://www.dansmc.com/forktool2.jpguszczelniacze dostaniesz u enda lub allegro.olejowy na pewno do wymiany, pylowy polecam też zmienić.
09 kwie 2015, 22:14
Dzieki za pomoc.
To poprosze o jeszcze jedną rade. Jesli cieknie mi tylko jedna laga to jest sens wymieniac uszczelniacze w obu, zeby i tu i tu byly nowe?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.