Przejdź do pełnego widoku
Tutaj pomożemy naprawić Twój sprzęt.

Regulamin forum

Przy dodawaniu tematu wybierz odpowiedni prefiks z listy. Pamiętaj aby w opisie twojego problemu podać dokładny model motocykla wraz z jego rocznikiem, np. Yamaha DT 125 LC2 1988. Postaraj się opisać wszystko dokładnie i szczegółowo, to bardzo ułatwi innym użytkownikom udzielić konkretnej odpowiedzi.
Odpowiedz

koniec cylindra

20 maja 2013, 16:33

Witam.
Zastanawiam się nad 1 rzeczą otóż: gdy robiłem remont silniczka to robiony był 8 szlif na 51mm.
Teraz nurtuje mnie pytanie co zrobić: czy spasuje tłok z pierścieniami od innego moto na bardziej szlifowany cylinder czy po prostu trzeba od nowa tulejować? Czy poprostu kupić używkę?

Rozważam też propozycję kupna cylindra 110cm3 lecz gdzie dostanę do niego tłoki ?

kupujac cylinder 110/115 ktorej firmy wybrac>?

Malossi 110ccm
Parmakit 105ccm
Polini 110ccm
malossi 115ccm ?
Ostatnio zmieniony 20 maja 2013, 16:38 przez Johnny, łącznie zmieniany 1 raz

Re: koniec cylindra

20 maja 2013, 16:36

albo nowa tuleja , albo używany cylinder z możliwością jeszcze szlifowania.Co do tłoków do 110 cc to na ebayu niemieckim coś znajdziesz.

Re: koniec cylindra

20 maja 2013, 16:37

są tłoki 51 mm tylko ze sa bardzo ch*jowe :) Enduros coś wspominał że może przerobić tłok proxy do DT 80 więc może jego się zapytaj :)

Re: koniec cylindra

20 maja 2013, 16:39

na 51mm mam obecnie i tlokow na wyzszy szlif nie widze do kupienia - nawet chinskich, pytam sie o 51mm<


A czy np szlifujac np na 125cm3 jesli sie da to tlok od dt 125 da rade spasowac?
Ostatnio zmieniony 20 maja 2013, 16:43 przez Johnny, łącznie zmieniany 1 raz

Re: koniec cylindra

20 maja 2013, 16:42

Nie wiem niech Endo napisze czy może przerobić większe tłoki
Bo mówił że może przerobić ale nie wspominał o rozmiarach
Odpowiedz