05 maja 2016, 15:27
Tak, mam silnik świeżo po remoncie i jeszcze go nie odpaliłem, więc może w tym problem..
05 maja 2016, 15:37
przekręcasz kluczyk i wtedy ustawiasz, nie wyłączasz zapłonu.
-- 05 maja 2016, 16:37 --
przekręcasz kluczyk i wtedy ustawiasz, nie wyłączasz zapłonu.
-- 05 maja 2016, 16:37 --
przekręcasz kluczyk i wtedy ustawiasz, nie wyłączasz zapłonu.
05 maja 2016, 15:39
Tak robię.
#edit
Możliwe że już silniczek jest na wykończeniu i głupieje?
19 maja 2016, 6:05
Panowie, mam luz na wałku. Osiowy. Na moje Oko brakuje jednego elementu - łożyska. W tej chwili nie mam możliwości wstawienia zdjęcia, ale po pracy wrzucę jak to u mnie wyglada. Moze ktoś ma zdjęcie, jak wyglada element po zdjęciu tego dekielka, w ktory wchodzą linki sterujące. Proazę o pomoc.
Ps: witam na forum !
19 maja 2016, 9:20
Tam nie ma łożyska. Na zawór od strony tarczy nakładana jest taka tuleja.
19 maja 2016, 19:47
U mnie po zdjęciu pokrywki z napisami 1 i 2 ( ta z linkami) mam coś takiego:
https://zapodaj.net/e75ed2f9aeb6a.jpg.html MUSI tam coś jeszcze być, brakuje tej tuleji jak nic. Proszę pomóżcie mi zdjęciem jak ten element wygląda. Może ktoś ma na sprzedaż ?
Pozdrawiam !
03 mar 2017, 18:05
Czy ten zawór jest dobrze ustawiony po self teście ?
03 mar 2017, 18:33
Ma nie wystawać poza krawędź tulei.
03 mar 2017, 18:56
Wystaje tak trochę, ale linkami go wyregulować już się bardziej nie da wpłynie to bardzo na moc?, wyciągnąć go i spiłować trochę?
03 mar 2017, 21:20
Lepiej, żeby wystawał od strony wydechu.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.