Przejdź do pełnego widoku
Odpowiedz

Re: Y.P.V.S - regulacja

23 maja 2014, 21:05

regulację zaworu robimy na włączonym zapłonie ?

Re: Y.P.V.S - regulacja

23 maja 2014, 21:53

Mozesz robić na wyłączonym pod warunkiem, że wcześniej zrobisz self test.

Re: Y.P.V.S - regulacja

26 cze 2014, 11:42

Witam
mam problem z zaworem a mianowicie: DT 125 RE
muł na dole a od 6tysi rwie jak szalona
na sterowniku i na obudowie zaworu są cyfry 1 i 2
czy linki musza byc podłączone 1do1 a 2 do 2 czy może 1do 2 a 2 do1?
wydaje mi sie ze zawór jest otwarty jak przeklreci się go w prawa strone a zamyka przekrecając w lewo
po zrobieniu testu obraca się w prao i wraca do lewej strony a po zapaleniu ustawia sie w okolice tego otworu.
jak to dobrze ustawić??

Re: Y.P.V.S - regulacja

26 cze 2014, 14:25

Skąd wiesz, że od akurat 6 tysięcy rpm skoro RE nie miały obrotka? :D Ja miałem tak właśnie ustawione jak ty i mi się dobrze śmigało. Po odpaleniu moto dziurki się pokrywały i było spoko. Bardzo fajnie się jeździło. Nie było czuć mocnego rezonansu i nie było muła, a okno było otwarte na max w górnej partii.

Re: Y.P.V.S - regulacja

27 cze 2014, 8:48

Hej Żuczek
mam założony dodatkowy obrotomierz
u mnie po odpaleniu prawie się pokrywają ale jakby teraz łapam mniejsze max obroty 9,5 tysia a wcześniej łapała prawie 11
ale jest troche lepiej na dole niż jak miałem podpięte linka 1do1 a 2 do 2
Czyli linki prawidłowo powinny być 1do2 a 2 do1?

Kuzyn ma dt 125 R to rwie na koło od samego dołu a moja od tych 5-6 tysi
co można jeszcze poprawić: <help>
Dysze 30 i 260
dyfuzor wycięty , końcowy przelot
Gas box rozwierony,
kompresja ok 8 barów

Pozdrawiam

Re: Y.P.V.S - regulacja

27 cze 2014, 9:26

Linki podpina się tak, aby po dodaniu gazu tarcza kręciła się w lewo.

Re: Y.P.V.S - regulacja

27 cze 2014, 11:05

(Jedna linka jest dłuższa a jedna krótsza)

Re: Y.P.V.S - regulacja

27 cze 2014, 22:20

Kupiłem niedawno DT, poprzedni właściciel nie bardzo był w stanie powiedzieć czy coś było grzebnięte.
Moto kręci na postoju ~11k.
Zaś w na drodze nie przekracza ~90km/h 7.5k.

Rozebrałem, żeby coś dowiedzieć się więcej na temat tego moto.
Moduł, jeżeli dobrze czytam to 3RM-20 :

Obrazek

Z tego co wyczytałem - jest on full odblokowany ?

Temat YPVS,
Czy na temat samego self testu można stwierdzić, czy zawór jest prawidłowo ustawiony ?
Czy musze jednak okręcić dyfuzor.

https://www.youtube.com/watch?v=D0j3mp_WLBI

Re: Y.P.V.S - regulacja

27 cze 2014, 22:26

Jeśli otwór sie pokrywa to niby dobrze ale zawsze lepiej ściągnąć dyf i zobaczyć czy jest idealnie.

Re: Y.P.V.S - regulacja

28 cze 2014, 15:41

Czy po odkręceniu dyfa, jakaś uszczelka jest do wymiany ?
Czy źle wyregulowany YPVS może powodować, że moto nie leci więcej niż 90km/7000obr, a na postoju kręci do 11k?
Odpowiedz