17 kwie 2015, 14:39
A pytanie czysto informacyjne. Co by sie stalo jak by jezdzic bez tej srubki jednej?
19 kwie 2015, 8:00
witam, podpowie ktoś czy te 4 śrubki ze sprężynami trzeba dokręcać do oporu? czy do jakiegoś ustalonego momentu?
19 kwie 2015, 9:18
do oporu, ale dnie za mocno żeby nie urwać.
19 kwie 2015, 9:28
michal91131 pisze:witam, podpowie ktoś czy te 4 śrubki ze sprężynami trzeba dokręcać do oporu? czy do jakiegoś ustalonego momentu?
Powiem nie kulturalnie. Dociągnij ale nie za mocno bo mozna to szybciutko upierdolić.
19 kwie 2015, 10:09
Ok, dziękuję za odpowiedz
czyli dokręcam do końca z wyczuciem i ma robić...
A na "deklu" kosza mam strzałkę czego ona jest wyznacznikiem, czy położenie jej w trakcie składania kosza ma znaczenie?
19 kwie 2015, 10:31
Strzałka na docisku ma się pokrywać z kropką na koszu wewnętrznym.
19 kwie 2015, 10:45
Enduros70 pisze:Strzałka na docisku ma się pokrywać z kropką na koszu wewnętrznym.
ok, dzięki.
ale i tak muszę najpierw kupić jakiś kosz wewnętrzny bo jeden z czterech gwintów jest zerwany.
a jak poskaladam na trzech śrubkach i odpale to nic sie nie stanie?? bo chce sprawdzic czy jest cos wart ten moto...
07 maja 2015, 13:26
Witam, zakupiłem tarcze i sprężynki TRW w sklepie z katalogu, miało wszystko pasować, jednak pierścień sprężynujący wchodzi w środek tarczy, przez co robi się luz po skręceniu, na starych tarczach opierał się o tarczę i wszystko grało, spotkaliście się z czymś takim?
Proszę jeszcze o potwierdzenie czy dobrze rozumiem kolejność zakładania tarcz: tarcza-przekładka-tarcza-pierścień-przekładka-tarcza...
Języczka przekładki nie mogę dać centralnie nad kropka tylko minimalnie z lewej albo z prawej, inaczej się u mnie nie da, a kosz z kropką ma o jeden ząb mniej jak na obrazku który pokazuje jak języczki dawać, czy to ma jakieś znaczenie?
09 maja 2015, 12:41
Pierścień sprężynujący ma wchodzić w tarczę, jedna tarcza z całego kompletu ma większa średnicę wewnętrzną.
10 maja 2015, 10:16
dzięki, już działa, złożyłem, dałem jedną starą tarczę, na dobrą sprawę mogłem zostawić wszystkie stare(3mm), sprzęgło nie działało poprawnie, bo było źle złożone- pierścień był jako pierwszy bezpośrednio na kosz i sprężynki już dawno powinny być wymienione, teraz działa dobrze, złożyłem jak podaje serwisówka na 47 str. czyli tarcza, przekładka, pierścień, tarcza...
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.