Tuning optyczny i mechaniczny. Pytania o części seryjne i płyny.
Regulamin forum
Przy dodawaniu tematu wybierz odpowiedni prefiks z listy. Pamiętaj aby w opisie twojego problemu podać dokładny model motocykla wraz z jego rocznikiem, np. Yamaha DT 125 LC2 1988. Postaraj się opisać wszystko dokładnie i szczegółowo, to bardzo ułatwi innym użytkownikom udzielić konkretnej odpowiedzi.
01 lip 2017, 10:07
Nz kosztuje ok. 150 a x-ring ok. 240zł to jest dla Ciebie tyle samo ?
-- 01 lip 2017, 11:07 --
Nz kosztuje ok. 150 a x-ring ok. 240zł to jest dla Ciebie tyle samo ?
02 lip 2017, 16:36
W larsonie jest JT 428X1R/134 x-ring za 194,40 i z tego co szukałem nz-ta to też oscylowało w w granicach 190 zł. Co byś doradził jaki wybrać?
03 lip 2017, 13:38
Patrz na ilość ogniw ;)
03 lip 2017, 18:11
Czy do zębatek 14/57 starczą 132 ogniwa?
07 lip 2017, 15:40
Proste, wrecz banalne pytanie dla większości z Was - nihdy jeszcze nie zmieniłem napędu... Aby dostać się do przedniej zębatki należy odkręcić lewą pokrywę silnika. Czy to nie grozi rozlaniem oleju? Z góry dzięki za szybką odpowiedź
07 lip 2017, 17:11
Jeśli pytasz o Dt 125 to nic nie grozi, bo olej jest z prawej strony silnika (patrząc od tyłu na motocykl) a z lewej jest iskrownik i magneto. Można śmiało odkręcać.
07 lip 2017, 17:16
Super wielkie dzięki. Powstał inny problem - śrubki trzymajace lewą pokrywę się zapiekły i nie idzie ich ruszyć. Macie jakiś pomysł inny niż wd-40?
07 lip 2017, 17:24
Odpowiedni wkrętak. Jak masz krzyżaka to ph2 pewnie albo imbus5. Wkładasz i uderzasz pare razy młotkiem żeby śruba popuściła. Wykręcasz, jak masz za mało siły to możesz założyć na koniec grzechotkę (Siła razy ramię).
08 lip 2017, 20:06
szaql pisze:W larsonie jest JT 428X1R/134 x-ring za 194,40 i z tego co szukałem nz-ta to też oscylowało w w granicach 190 zł. Co byś doradził jaki wybrać?
Porównujesz JT do do DID... weź do porównania x-ringa DID i DID NZ albo x-ring JT i bezoringowy wzmacniany JT, wtedy to ma sens
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.