Tuning optyczny i mechaniczny. Pytania o części seryjne i płyny.
Regulamin forum
Przy dodawaniu tematu wybierz odpowiedni prefiks z listy. Pamiętaj aby w opisie twojego problemu podać dokładny model motocykla wraz z jego rocznikiem, np. Yamaha DT 125 LC2 1988. Postaraj się opisać wszystko dokładnie i szczegółowo, to bardzo ułatwi innym użytkownikom udzielić konkretnej odpowiedzi.
04 wrz 2017, 10:53
Witam,
A jaki zestaw polecacie do yamahy DT50 po tuningu będzie jako 74cc (obecnie mam zębatki 11/50).
Szukam jakiś łańcuchów oringowych lub xringowych ale nic nie mogę znaleźć. I jakiej firmy zębatki polecacie.
04 wrz 2017, 16:06
X-RING jest DID 428VX
06 wrz 2017, 14:01
Wymieniłem przednia zębatkę 16 już była styrana, łańcuch był tez już zeszmacony ale tył wydaje się dobry wiec postanowiłem poeksperymentować na tanich podzespołach - założyłem nowy łańcuch RK 428H/134 otwarty z zapinką i zębatkę 15 bo powyżej 110 i tak nie mam zaufania do prowadzenia się dt na oponach tkc wiec po co mi teoretyczne wartości 125 -130 wg comandera. Mieszkam w gdańsku wiec motorem latam głownie po asfalcie na w teren jeżdżę dla przyjemności kiedy tylko jest pogoda albo skracam sobie drogę. Nie lubię syfu i błota wiec jeżdżę po szutrach czasem jakaś kałuża podjazd czy rów melioracyjny na trasie(typowy janusz
)jak skończę zakres regulacji dopisze ile zrobiłem km. To powinno pomoc kolegom którzy się zastanawiają jak to jest w praktyce z żywotnością taniego łańcucha. ps. dt jest odblokowany po remoncie pełnym silnika na vertexie nie jakaś padaka co ledwo się przesuwa, mam sprawny i wyregulowany zawór wydechowy wiec szarpanina mniejsza co pewnie wydłuży czas zgonu tego łańcucha.
edit zrobilem prawie 900km pol na pol teren miasto lacnuch zjechal gdzies tak o 1/3 na regulacji - nie taplalem sie w blocie i smarowalem na czas.
Ostatnio zmieniony 26 sty 2018, 15:23 przez
wybiegany, łącznie zmieniany 2 razy
07 gru 2017, 21:00
Jakie przełożenie polecacie do DT 80, jeżdżę po lasach, podjazdach, polach itp. Aktualnie mam 15/51 czyli seryjne ( v-max to 90 )
27 gru 2017, 17:17
Co byście polecili do jazdy głównie enduro (lasy, żwirownie), szukam czegoś raczej w przystępnej cenie. Myślałem nad DID 428NZ ale obawiam się, że szybko się wyciągnie. Nie mam za dużego funduszu poleci ktoś coś konkretnego ?
27 gru 2017, 18:12
NZ i nie jeździć w błocie, jak błoto to 428vx i tutaj nic nie oszuka.
27 sty 2018, 13:21
Witam, zmieniłem koła z sm 17 na enduro 21,18 i planuje zmienić zębatki żeby troche mocniejszy był. Jakie polecacie założyć czy mniejszą przód albo wiekszą tył? Dt 125. Może ktoś posiada na sprzedaż kompletny napęd ? Ewentualnie od jakiego innego motoru podejdzie wieksza?
27 sty 2018, 13:35
Jeżeli miałeś oryginale przełożenie w sm to większej już nie założysz z tyłu. Ja mam 15 z przodu i na leśne ujeżdżanie wystarcza.
+++
Przenoszę i ostrzeżenie ustne.
28 sty 2018, 18:05
A czy na 14 z przodu będzie mocniejsza czy nie opłaca się?
27 lut 2018, 14:38
Panowie pytałem na czacie ale nie uzyskałem odpowiedzi, zmieniam napęd, czy przy przełożeniach 14/57 mogę zastosować łańcuch 132 ogniwa ? styknie? dokładnie chce DID NZ, w sklep larssona gdy w opcjach wybieram zębatkę 14z skraca łańcuch z 134 o 2 ogniwa.
edit ; kupione i wystarcza
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.