Tuning optyczny i mechaniczny. Pytania o części seryjne i płyny.
Regulamin forum
Przy dodawaniu tematu wybierz odpowiedni prefiks z listy. Pamiętaj aby w opisie twojego problemu podać dokładny model motocykla wraz z jego rocznikiem, np. Yamaha DT 125 LC2 1988. Postaraj się opisać wszystko dokładnie i szczegółowo, to bardzo ułatwi innym użytkownikom udzielić konkretnej odpowiedzi.
Ja miałem zwykłego DID'a 428 i jak skończył mi się naciąg to kilka dni później zerwał się łańcuch. Teraz w swojej DT zamontowałem łańcuch wraz z zębatkami o rozmiarze 520 i w porównaniu do poprzedniego łańcucha to ten 520 w ciągu 3 miesięcy musiałem naciągnąć tylko o 3 stopnie regulacji a 428 musiała być naciągana co 2-3 wyjazdy.
Johnny pisze:to co za łancuch miałes ze pekł? Didowski?
Łańcuch co mi pękł to chyba SKF. Nie wiem jak stary był bo kupiłem go razem z moto. Czym było spowodowane pęknięcie też nie mam pojęcia bo nawet nie wiem kiedy to się stało, na drugi dzień się zorientowałem Pękła tylko jedna płytka zewnętrzna i jakoś dojechałem do domu
Prosze o pomoc, Dt 125R 03', przednia zebatka 16z prosi sie o wymiane i mam dylemat czy nie wziac mniejszej aby dodalo mojej DT nieco mocy, gdzy jest najprawdopodobniej w 100 % zablokowana, Dt uzywam w teren, jaka lepsza zebatka 13z czy 14? Jaki wynosi vmax na kostce na tych przelozeniach, dodam z tylu mam na 70 % seryjna zebatke.
Co do vmax to polecam stronke http://www.gearingcommander.com/.W terenie uzywam przełożenia 14/57 i dwóch kolegów również.Troche trzeba mielić biegami,ale chyba najlepiej do takiego enduro sie nadają.
Pekł mi łańcuch w mojej dt 50 r 2009 r jaki mi polecacie łańcuch? do kupienia A i jeszcze jaki polecie olej do skrzyni biegów i jakie klocki hamulcowe ?
siema nie wiem czy mogę tu pisać na ten temat ale wydaje mi się że tak a jak nie to sorry ;d żeby Motocykl był szybszy to którą trzeba zmienić zebatke a ktorą żeby był silniejszy i o ile zębów najlepiej wymieniać