Tuning optyczny i mechaniczny. Pytania o części seryjne i płyny.
Regulamin forum
Przy dodawaniu tematu wybierz odpowiedni prefiks z listy. Pamiętaj aby w opisie twojego problemu podać dokładny model motocykla wraz z jego rocznikiem, np. Yamaha DT 125 LC2 1988. Postaraj się opisać wszystko dokładnie i szczegółowo, to bardzo ułatwi innym użytkownikom udzielić konkretnej odpowiedzi.
co powiecie o zebatkach i lancuchach firmy ESJOT? Lepsze od JT czy Sunstar ? Miałem juz zestaw Jt + DID i Sunstar + DID jestem ciekaw czy ten esjot jest lepszy czy gorszy?
Witam! Potrzebuję napęd do DT125R lecz chyba wybiorę bezoringowy poniewaz DT nie ma na tyle mocy żeby rozciągać go co chwile i targać ciezkiego oringowego oraz cena .. Myślałem nad tym http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=4147909616 ale koledzy mi odradzają, podobno gruby, wyciera kartery oraz słaby pękający łańcuch .. Jakie wy macie napędy? Jak wrażenia? Dodam że nie chcę wydawać 300 zł na napęd
Ja miałem 15/57z to było dosyć słabe moto (zablokowana DT) teraz mam 13/57z to trzeba mieszać biegami ale ciągnie ładnie a zamówiłem sobie i właśnie na dniach przyszedł napęd z przełożeniami 14/57z i to podobno jak teraz mam zamiar odblokować moto to jest najlepsze rozwiązanie w teren
Witam jestem posiadaczem dt 125 rocznik 96 , potrzebuje do niej napęd i klocki .Wolę jazdę w terenie choć nieraz i szaleje po asfalcie na oryginalnych przełożeniach jest za słaba myślę o przełożeniu 14/57 ... Klocki wezmę chyba te a co do napędu proszę o pomoc ;) http://allegro.pl/klocki-przod-tyl-yama ... 60226.html
Twoje przełożenie 13/46 to jest pewnie na łańcuchu 520, więc to jest to samo co 16/57 na 428 czyli przełożenie na jakim DT orginalnie wyjeżdżała z fabryki.