Ogłoszenia organizacyjne.
21 kwie 2013, 17:56
1. Forum jest publiczne, w związku z czym stosujemy się do zasad dobrego wychowania, nie używamy niecenzuralnych słów (nie dotyczy chatu), przestrzegamy zasad ortografii.
2. Zakładając temat sprawdzamy za pomocą „szukajki” czy nie istnieje już z interesującym nas problemem.
W nazwie tematu opisujemy istotny problem, nie stosujemy słów typu „Pomocy”, wykrzykników, ani innych sposobów na zwrócenie uwagi.
3. Przy udzielaniu się na forum niedozwolone jest:
a) pisanie postów nie wnoszących nic do tematu
b) powielanie swoich postów w różnych tematach bądź działach
c) zaczepianie i obrażanie innych użytkowników
d) spamowanie
4. Moderator ma prawo ingerencji w treść zamieszczoną przez użytkownika, jeśli łamie ona dany punkt regulaminu bez powiadamiania autora.
5. Na forum dostępna jest funkcja powiadamiania władz o złamaniu regulaminu, znajdująca się przy każdym poście w postaci „wykrzyknika”
6. Użytkownik ma obowiązek zastosować się w trybie natychmiastowym do informacji/upomnienia otrzymanego od administratora lub moderatora.
7. Podpisy w wiadomościach powinny być schludne i nie zajmować dużo miejsca.
8. Nowe tematy zakładamy w odpowiednim dziale. Jeśli nie jesteśmy pewni, zawsze można zapytać o to moderatora.
9. Nie piszemy kolejnego posta pod swoim własnym w odstępie krótszym niż 5 dni. Do tego służy opcja edytuj. Nie stosowanie się do tego będzie karane ostrzeżeniem.
10. Niedozwolone jest zakładanie wielu kont na jedną osobę.
11. Nie zadajemy pytań związanych z mechaniką (jak coś naprawić) na forumowym CHAT’cie.
Ostrzeżenia są przyznawane za:
- nie przestrzeganie zasad ujętych w regulaminie forum
- wszczynanie kłótni, obrażanie innych
- zamieszczanie niestosownych treści
- pytanie o mechanikę (jak coś naprawić) w shoutboxie
- za pisanie bzdur, które mogą mieć negatywne skutki w naprawie danego pojazdu
Przyznane ostrzeżenie wygasa po upływie 90-ciu dni.
Po zebraniu 5-ciu ostrzeżeń, dany użytkownik otrzymuje blokadę na forum na okres pół roku.