Yamaha dt 80 lc2 jest blokowana w trzech miejscach:
1. Dyfuzor
2. Końcówka wydechu
3. Moduł zapłonowy CDI
1. Odblokowywanie dyfuzora.
Dyfuzor rozcinamy wzdłuż zgrzewów fabrycznych, najlepiej od wewnętrznej strony (późniejsze spawy będą trudniej widoczne). W środku znajduje się lejek, który usuwamy. Przy okazji czyścimy dyfuzor z nagaru. Po całej operacji dyfuzor spawamy z powrotem do kupy.


Ten lejek należy usunąć:

fotosik.pl
2. Odblokowywanie końcówki wydechu.
Końcówkę wydechu należy przerobić na przelotową. W związku z tym, przecinamy końcówkę w miejscach fabrycznych spawów (2miejsca), wyrzucamy tłumienie. W zamian wstawiamy rurkę perforowaną, którą dookoła obkładamy watą szklaną. Rurkę perforowaną wykonujemy z rurki o takiej samej lub trochę większej średnicy niż średnica rurki wychodzącej z dyfuzora. Rurkę nawiercamy lub nacinamy jak kiełbaskę szlifierką.

3. Odblokowywanie CDI
Moduł odblokowujemy poprzez zmostkowanie kondensatora. Delikatnie usuwamy obudowę i mostkujemy kondensator znajdujący się na rogu płytki tak jak na złączonym zdj. Następnie musimy w jakiś sposób uszczelnić z powrotem kostkę (silikon, taśma izolacyjna, folia, jest wiele możliwości ;p)

Fotosik.pl
Można także usunąć gumę z filtra powietrza, co sprawdza się razem z sportowym wydechem (gianneli).
Wszystkie czynności robicie na własną odpowiedzialność!