• Dzisiaj jest 13 maja 2025, 4:21
  • Zarejestruj się
  • Zaloguj się
  • Strona główna
  • FAQ
  • Szukaj
  • Zespół administracyjny
  • Facebook
  • Podgląd wydruku

Przejdź do: Strona główna › Mechanika › Blokady › Yamaha DT 80

Dt 80 lc2 - zdejmowanie blokad

Odpowiedz
Posty: 55 • Strona 1 z 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6

Dt 80 lc2 - zdejmowanie blokad

Postautor: Bartolini2721 » 21 kwie 2013, 21:19

Yamaha dt 80 zdejmowanie blokad.
Yamaha dt 80 lc2 jest blokowana w trzech miejscach:
1. Dyfuzor
2. Końcówka wydechu
3. Moduł zapłonowy CDI

1. Odblokowywanie dyfuzora.
Dyfuzor rozcinamy wzdłuż zgrzewów fabrycznych, najlepiej od wewnętrznej strony (późniejsze spawy będą trudniej widoczne). W środku znajduje się lejek, który usuwamy. Przy okazji czyścimy dyfuzor z nagaru. Po całej operacji dyfuzor spawamy z powrotem do kupy.
Obrazek
Obrazek
Ten lejek należy usunąć:
Obrazek
fotosik.pl
2. Odblokowywanie końcówki wydechu.
Końcówkę wydechu należy przerobić na przelotową. W związku z tym, przecinamy końcówkę w miejscach fabrycznych spawów (2miejsca), wyrzucamy tłumienie. W zamian wstawiamy rurkę perforowaną, którą dookoła obkładamy watą szklaną. Rurkę perforowaną wykonujemy z rurki o takiej samej lub trochę większej średnicy niż średnica rurki wychodzącej z dyfuzora. Rurkę nawiercamy lub nacinamy jak kiełbaskę szlifierką.
Obrazek
3. Odblokowywanie CDI
Moduł odblokowujemy poprzez zmostkowanie kondensatora. Delikatnie usuwamy obudowę i mostkujemy kondensator znajdujący się na rogu płytki tak jak na złączonym zdj. Następnie musimy w jakiś sposób uszczelnić z powrotem kostkę (silikon, taśma izolacyjna, folia, jest wiele możliwości ;p)
Obrazek
Fotosik.pl
Można także usunąć gumę z filtra powietrza, co sprawdza się razem z sportowym wydechem (gianneli).


Wszystkie czynności robicie na własną odpowiedzialność!
http://www.bikepics.com/members/bartolini2721/
CAŁA YAMAHA TDR 125 BELGARDA NA CZĘŚCI PW!
Awatar użytkownika
Bartolini2721
V.I.P
 
Posty: 2260
Wiek: 29
Rejestracja: 21 kwie 2013, 18:11
Lokalizacja: Nałęczów
Motocykl: Peugeot Speedfight 2
Na górę

Re: Dt 80 lc2 - zdejmowanie blokad

Postautor: aven1008 » 31 sty 2014, 14:31

Mam pytanie czy wydech i dyfuzor Gianneli nie mają blokad?
Awatar użytkownika
aven1008
 
Posty: 38
Wiek: 27
Rejestracja: 23 gru 2013, 23:16
Motocykl: Yamaha Dt 80
Simson sr 50
Motorynka pony M2 :)
Na górę

Re: Dt 80 lc2 - zdejmowanie blokad

Postautor: Ulqloria » 31 sty 2014, 14:51

nie mają
Twoja DT 125 jest dla Ciebie za niska lub za wysoka?
Zestaw podwyższający/obniżający DT za jedyne 50 zł tutaj:
podwyzszenie-lub-obnizenie-tylnego-amortyzatora-t2599.html
Awatar użytkownika
Ulqloria
Moderator
 
Posty: 2493
Wiek: 30
Rejestracja: 21 kwie 2013, 17:28
Lokalizacja: Sulejów
Motocykl: Kawasaki KLX 300R
  • Link do galerii
Na górę

Re: Dt 80 lc2 - zdejmowanie blokad

Postautor: sumarek » 02 lut 2014, 22:39

u mnie końcówka wydechowa gianneli nie była przelotowa tylko zablokowana.
sumarek
 
Posty: 80
Wiek: 35
Rejestracja: 14 sty 2014, 13:57
Motocykl: YAMAHA DT 80 LC II
Na górę

Re: Dt 80 lc2 - zdejmowanie blokad

Postautor: Mario » 13 lut 2014, 1:12

sumarek pisze:u mnie końcówka wydechowa gianneli nie była przelotowa tylko zablokowana.

Jak to wyglądało? Odpisz to ważne
http://www.facebook.com/profile.php?=7432645066541 hahah, ty idioto xD
Awatar użytkownika
Mario
 
Posty: 98
Wiek: 67
Rejestracja: 13 paź 2013, 20:42
Lokalizacja: kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym
Motocykl: M1 Abrams
Na górę

Re: Dt 80 lc2 - zdejmowanie blokad

Postautor: sumarek » 14 lut 2014, 22:52

fotek nie mam, ale konstukcja była taka że od strony dyfuzora szła rurka, w połowie była ucietadalej była przegorada za za nią kolejna rurka już wylotowa.

na forum ktoś wrzucił fotke

http://postimg.org/image/grta4mjyf/
sumarek
 
Posty: 80
Wiek: 35
Rejestracja: 14 sty 2014, 13:57
Motocykl: YAMAHA DT 80 LC II
Na górę

Re: Dt 80 lc2 - zdejmowanie blokad

Postautor: Dominik2950 » 27 wrz 2014, 10:42

w 3 punkcie jak zmostkujemy, to trzeba to zlutować? czy jakoś inaczej?
Dominik2950
 
Posty: 31
Wiek: 27
Rejestracja: 22 cze 2013, 16:10
Motocykl: WSK 125, Yamaha DT 80, Romet 49
Na górę

Re: Dt 80 lc2 - zdejmowanie blokad

Postautor: Bartolini2721 » 27 wrz 2014, 13:01

Tak.
http://www.bikepics.com/members/bartolini2721/
CAŁA YAMAHA TDR 125 BELGARDA NA CZĘŚCI PW!
Awatar użytkownika
Bartolini2721
V.I.P
 
Posty: 2260
Wiek: 29
Rejestracja: 21 kwie 2013, 18:11
Lokalizacja: Nałęczów
Motocykl: Peugeot Speedfight 2
Na górę

Re: Dt 80 lc2 - zdejmowanie blokad

Postautor: Konasz19752 » 02 paź 2014, 20:53

jak zdejmę te wszystkie blokady to nie będe musiał wymieniać dysz w gaźniku ustawiać na nowo gaźnik i teorytycznie przyb ędzie mocy zamiast jej ubędzie?? ( pytam się bo po odblokowaniu zmienia się ciśnienie spalania, potrzeba więcej paliwa itd)
Konasz19752
 
Posty: 159
Wiek: 24
Rejestracja: 19 sty 2014, 20:28
Motocykl: Yamaha Dt 80 LC2
Na górę

Re: Dt 80 lc2 - zdejmowanie blokad

Postautor: Ulqloria » 02 paź 2014, 21:00

bo odblokowaniu konieczna wręcz obowiązkowa regulacja gaźnika
Twoja DT 125 jest dla Ciebie za niska lub za wysoka?
Zestaw podwyższający/obniżający DT za jedyne 50 zł tutaj:
podwyzszenie-lub-obnizenie-tylnego-amortyzatora-t2599.html
Awatar użytkownika
Ulqloria
Moderator
 
Posty: 2493
Wiek: 30
Rejestracja: 21 kwie 2013, 17:28
Lokalizacja: Sulejów
Motocykl: Kawasaki KLX 300R
  • Link do galerii
Na górę

Następna

Odpowiedz
Posty: 55 • Strona 1 z 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6

Wróć do Yamaha DT 80

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

Przejdź do widoku na telefony komórkowe

Przejdź do: Strona główna › Mechanika › Blokady › Yamaha DT 80

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.


phpBB SEO

Style we_clearblue created by weeb and edited by FastMan.

  • Kanał
  • Nowe tematy

  • Yamaha DT 80
  • Dt 80 lc2 - zdejmowanie blokad