Białe tarcze zegarów. 1. Ściągamy nasze zegary, w tym celu odkręcamy dwie śrubki i ściągamy przednią owiewkę. Następnie odkręcamy linki obrotomierza i prędkościomierza i wyciągamy zawleczki po czym wysuwamy żarówki podświetlające zegary i odpinamy kable od wskaźnika temperatury. Należy zapamiętać prawidłową kolejność.
2. Gdy mamy wyciągnięte zegary, odkręcamy dwie śrubki pomiędzy mocowaniem linki i pokrętło odległościomierza (kręcimy w odwrotną stronę niż resetowanie). Podgrzewamy suszarką tylne ranty obudowy, żeby klej puścił. Następnie podważamy plastikowy dekielek śrubokrętem (trzeba się trochę namęczyć).
3. Po "otworzeniu" obudowy wyciągamy cały mechanizm zegara. Podważamy lekko wskazówkę (powinna zeskoczyć) oraz odkręcamy dwie śrubki trzymające tarcze.
4. Drukujemy nasze nowe tarcze na papierze fotograficznym i przyklejamy je do starej tarczy. Można także wyczyścić stare tarcze z lakieru lub wyciąć całkiem nowe z przeźroczystego plastiku w celu polepszenia podświetlenia. Ja tego nie robiłem.
5. Wycinamy dziury na śruby, wskazówkę i wskaźnik przebiegu.
6. Składamy wszystko do kupy. Przykręcamy tarcze, zakładamy wskazówkę (można ją sobie pomalować) pamiętając o kalibracji, przykręcamy tylny dekielek i sklejamy obudowę jakimś klejem (np. kropelką).
7. Tak wyglądają gotowe zegary.
Szablony tarcz: http://chomikuj.pl/bartolini2721/Tuning ... +80+dt+125 Może je sobie oczywiście edytować w dowolny sposób. *Wiem, że moje wykonanie jest marnej jakości ale było robione to parę lat temu przeze mnie pierwszy raz. Nie zezwalam na rozpowszechnianie/kopiowanie bez mojej zgody! by Bartolini2721
Ostatnio zmieniony 04 sie 2015, 0:17 przez Bartolini2721, łącznie zmieniany 1 raz