02 lip 2014, 11:36
Fotosy wygasły.
Mogę prosić o odświeżenie zdjęć.
14 sie 2014, 11:01
Cześć, mam pare pytan, jaki papier scierny mam użyć do planowania, i czy między cylinder a kartery daje się silikon, jeśli nie, to czy może on być przyczyna bardzo slabego chlodzrnia?
14 sie 2014, 15:19
Jest temat odnośnie planowania-wystarczy poszukać. Co do silikonu to nie ma prawa go tam być,są do tego uszczelki pod cylinder i nikt nie odpowie czy jest to przyczyną bo tak się nie jeździ.
17 sie 2014, 17:18
Jak zdjąć to z lewej strony cylindra do czego wchodzą 2 linki?
17 sie 2014, 17:42
To coś się nazywa zaworem wydechowym.Musisz linki poluzować i wyjąć z rowka w tarczce.To cała filozofia
17 sie 2014, 18:12
da się zdjąć tylko tą część co jest z lewej strony cylindra, czy musze wyjąć cały zawór, żeby oddac cylinder do planowania?
17 sie 2014, 18:20
Zawór jest dwuczęściowy,jedna wychodzi z jednej,druga z drugiej strony.Jak ja dawałem to nie wyciągałem.
21 sie 2014, 12:17
Mam 3 pytania:
czy ta uszczelke musze dać odpowiednią stroną, bo nie ma nigdzie napisu up ?
2. Czy cylinder muszę dokrecac w odpowiedniej kolejnosci srub, jeśli tak to w jakiej?
3.Teraz pytanie do kogos kto wymienial uszcxelke w TDR mając silnik w ramie, daliscie rade dokrecac kluczem z dynamometrem, bo jest tak ciasno, ze ja małej tryczki nie mogłem wsadzić
21 sie 2014, 13:03
1. Tak jak jest na zdjęciu połóż na cylindrze.
2. Tak, trzeba dokręcać na krzyż, był wstawiany obrazek na forum oraz jest w serwisówce do DT 125.
3. Nie da rady podejść kluczem, trzeba unieść silnik w górę (odkręcić wszystkie mocowania, ośki, oprócz tej głównej od wahacza, zależy też który rok tdr)
23 sie 2014, 17:16
górny czy dolny idzie do termostatu?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.