Zbiórka na utrzymanie forum. Zebrano 130zł z 173zł. Pomóż yamahadt.net działać przez kolejny rok
Przejdź do pełnego widoku
Czyli GOTOWE opisy o zdejmowaniu blokad, wymianie części eksploatacyjnych, itp.

Regulamin forum

1. W tym dziale nowy temat może być tylko i wyłącznie poradnikiem.
2. Przy dodawaniu poradnika wybierz odpowiedni prefiks, którego motocykla poradnik dotyczy, lub jeżeli jest to poradnik ogólny, jak np. docieranie motocykla - wybierz prefiks "Ogólny".
3. Obrazki wstawiaj na serwisy, gdzie masz pewność że nie wygasną, np. http://imageshack.us
4. Odnośnik do obrazka musi być jednocześnie jego miniaturką. Poradnik wstawiania obrazków na forum
Odpowiedz

Re: Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

12 kwie 2020, 12:26

Posiada ktoś, albo wie gdzie znaleźć serwisówkę do gaźnika PZ24j ?

Re: Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

17 kwie 2020, 14:29

Szymon 93 pisze:Posiada ktoś, albo wie gdzie znaleźć serwisówkę do gaźnika PZ24j ?
Na allegro sprzedają tą chińszczyznę więc uderzaj do nich

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

Re: Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

23 kwie 2020, 8:38

A co mam robić jeżeli problem mam z niskimi obrotami 2/3/4tyś powyżej rakieta? Jest loteria trzyma mi np 3k niżej nie mogę zejść daję gazu lekko robi bu do 4tyś i potem jest już cacy. Może to być problem ze źle działającą wajchą ssania (np za nisko opada) jak dam ją leciutko do góry obroty z 3 spadają do 1700/1800 obrotów? Na ssaniu wszystko jest git ładnie odpala i trzyma 2tyś obrotów reakcja na gaz bezproblemowa żadnego buu a nic i ładnie obroty schodzą problem jest tylko bez ssania. :(

Re: Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

24 kwie 2020, 7:48

Wixser pisze:A co mam robić jeżeli problem mam z niskimi obrotami 2/3/4tyś powyżej rakieta? Jest loteria trzyma mi np 3k niżej nie mogę zejść daję gazu lekko robi bu do 4tyś i potem jest już cacy. Może to być problem ze źle działającą wajchą ssania (np za nisko opada) jak dam ją leciutko do góry obroty z 3 spadają do 1700/1800 obrotów? Na ssaniu wszystko jest git ładnie odpala i trzyma 2tyś obrotów reakcja na gaz bezproblemowa żadnego buu a nic i ładnie obroty schodzą problem jest tylko bez ssania. :(
Skoro na ssaniu jest ok, to widocznie bez ssania za mało paliwa ma.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

Re: Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

24 kwie 2020, 8:17

Sprawdzałem poziom paliwa zgadza się. Iglicę dla testu podniosłem na samą górę i bez zmian :/
Jedyne co zauważyłem to nie mam tego gumowego oringa przy śrubie składu mieszanki.

Tak jest na ssaniu
https://youtu.be/SvkAxmqEQ5M

Zastanawiam się jeszcze nad tym czy śruba składu mieszanki nie jest za długa (dobierałem od innego moto ale nie miałem oryginalnej). Tak ona wygląda
https://imgur.com/undefined

Re: Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

30 kwie 2020, 20:03

Cześć, piszę z problemem, którego przyczyną wydaje mi się być gaźnik :D
Mianowicie motocykl przy odkręceniu manety szybko od zera na maksa nie wkręca się do końca, tylko łapie odcinkę wcześniej.
Natomiast gdy odkręcam manetkę powoli, stopniowo i liniowo to wkręca się do samego końca. Podejrzewam dawkę paliwa, tylko pytanie czy jest jej za dużo czy za mało. Rozbierałem odrobinę gaźnik i iglica jest na środkowym rowku (mam ich pięć). To że gaźnik był regulowany to oczywiste. Jakieś sugestie? Pozdrawiam.

Re: Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

30 kwie 2020, 21:37

Sprawdź poziom paliwa w komorze pływaka czy jest na równo z łączeniem gaźnika a pokrywki komory

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

Re: Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

30 kwie 2020, 21:37

Sprawdzić kolor świecy i dostosować dawkę według tego co pokaże kolor.

Re: Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

02 maja 2020, 22:56

Kurde ja u siebie trochę pogrzebałem i tak ssanie jak było 2tyś. Bez ssania trochę lepiej bo mogę zejść na 1.5tyś obrotów ale po kilku sekundach gaśnie. Zauważyłem też że najlepiej pracuje jak śruba składu mieszanki jest na maks wkręcona. Jak ją odkręcam trochę to motor gaśnie i ciężko go zapalić po wkręceniu odpala. No ale przy mocnym odkręceniu jest buu po wyżej 4 tyś jak mocno odkręcę buu już nie ma. Ogólnie na chłopski rozum wydaje mi się że jak tak się dzieje (śruba wkręcona na maksa) to gdzieś łapie lewe powietrze :/

Pytanko jeżeli wymieniam uszczelniacz wału od strony magneta to muszę coś tam na magnecie zaznaczyć żeby wszystko prawidłowo działało po złożeniu zpowrotem?

Re: Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

03 maja 2020, 0:41

Na wale jest klin - inaczej nie da się złożyć.
Odpowiedz