Regulamin forum
Przy dodawaniu tematu wybierz odpowiedni prefiks z listy. Pamiętaj aby w opisie twojego problemu podać dokładny model motocykla wraz z jego rocznikiem, np. Yamaha DT 125 LC2 1988. Postaraj się opisać wszystko dokładnie i szczegółowo, to bardzo ułatwi innym użytkownikom udzielić konkretnej odpowiedzi.
Cześć, mam małe pytanie. W mojej dt nie da się ustawić wolnych obrotów : rozgrzane moto, światła ON, ustawiam 1,5 tyś. i trzyma, ale jak przegazuję to spada do 1,3 lub niżej , chwile pochodzi i gaśnie. Co może być przyczyną? Gaźnik czyściłem miesiąc temu i wtedy trzymała elegancko obroty. Zanim czyściłem gaźnik to działo się tak samo.
obroty biegu jałowego w yamaha dt 125r powinny wynosić około 2 tys
Nie pomagam na PW masz pytanie to pisz w wątku.Na forum nie jesteś sam wiele ludzi ma podobne problemy i lepiej dla nich jak znajdą pomoc przeszukując forum.
Dobra sprawa wygląda tak, początkowo ustawiłem ząbek na iglicy przepustnicy na sam środek(moto wkręcało się na obroty po dokręceniu manetki, ale od wolnych obrotów do max jest w niskim rejestrze taka lekka zamuła). Potem podniosłem ząbek do góry i moto o dziwo zaczeło buczeć i gasnąć(po przejechaniu 2-3 km) przy dokręcaniu manetki. Jakieś sugestie co mogę zrobić, żeby moto zaczęło chodzić jak ja chcę? Generalnie podczas jazdy nie ma ciągłości żadnej, moto zaczyna mieć moc od pewnego pułapu przykład. ruszam na 1biegu dokrecam manetke moto dochodzi do pewnych obrotów, a dopiero potem dostaje nagłego przypływu energii i zaczyna ciągnąć(tak samo na kolejnych biegach) Czy to normalne? Cylinderek airsal 70cc sport(200km poradnikowego docierania wykonane)
Ten zestaw dużo gorzej się będzie zbierał z niskich niż oryginalny cylinder, to są wysoko strojone zestawy do tego na jednym pierścieniu. To że dostaje przypływu mocy to jest odczucie rezonansu. Żeby to spotęgować potrzebny jest jeszcze sportowy dyfuzor. Dysza około 100 przy dostarczeniu odpowiedniej ilości powietrza.
Dobra, a co z dyszą wolnych obrotów? Bo mam zamiar kupić główną 100 mikuni, a wolnych jaką powinienem zakupić? Dodatkowo powiem, że na tym setupie moto kręci się do 80-85 km/h i koniec. Na 5tym biegu właściwie nie ma przyspieszenia, bo do 75-80 km/h to na czwartym biegu łapie bez piłowania przesadnego.
Moja DT wkręca się ładnie od 6 rpm, potem jakby jest na tym samym pułapie i tak do 10 rpm. następnie obroty spadają do 7rpm. moto ciszej chodzi i dalej przyspiesza. Czego to wina?
Jakie rozmiary dysz założyć do DT 125 z odblokowanym dyfuzorem,końcówką przelotową,guma z filtra zdjęta,moduł nie blokowany,gaźnik z okrągłą przepustnicą ??