Tutaj pomożemy naprawić Twój sprzęt.
Regulamin forum
Przy dodawaniu tematu wybierz odpowiedni prefiks z listy. Pamiętaj aby w opisie twojego problemu podać dokładny model motocykla wraz z jego rocznikiem, np. Yamaha DT 125 LC2 1988. Postaraj się opisać wszystko dokładnie i szczegółowo, to bardzo ułatwi innym użytkownikom udzielić konkretnej odpowiedzi.
24 paź 2013, 17:09
Witam.Motor ogólnie miał problem z lewym powietrzem. Wymieniłem gaźnik dysze 260 i 30.Motor wyposażony w przeletowy układ giana. Guma z filtra wyjęta. Wymieniłem również airbox. Wszystko dobrze uszczelnione wątpie że to problem lewego powietrza.No więc wszystko zamontowane motor ładnie odpalił.rozgrzałem maszynę , śrubka od obrotów wkręcona na maxa , a obroty 1,5 tys. i nie rosną więcej... Ogólnie jak śrubke wkręce do końca to tak jakby przpustnica w środku sie blokowała..
a więc obroty 1,5 wkręcam śrubke od mieszanki do końca prawie zero reakcji gdy już całą śrubke wkręciłem motor miał chęć zgasnąć.I z tego to czytałem że śrubke wykręcając obroty mają rosnąć , wykręciłem śrubke od mieszanki prawie do końca a obroty podskoczyły tylko do 1,5 tys.Motor na luzie kręci do 9 tys. i dalej się dławi.
Jakieś wskazówki co teraz mam robić czy to jednak lewe? Czy ja nie umiem tego wyregulować i dlaczego ta przepustnica się blokuje?
Przenoszę; Johnny
24 paź 2013, 21:46
Zobacz co się dzieje jak mu wyjmiesz filtr i zakręcisz z powrotem dekielek airboxa. Tylko wydmuchaj z niego syf najpierw, żeby silnik nie ciągnął.
25 paź 2013, 16:08
Żadnych zmian , śrubka reaguje tak samo kręci do 9 tys.
Nikt nie chce pomóc więc sam coś kombinuje ale nie mam już pomysłów , trochę wyjaśnień:
Gaźnik wymieniłem bo w poprzednim śrubka od powietrze sie nie wykręcała , wkręcała sie do końca ale nie dało jej sie wyjąć do czyszczenia.Jednak w tym co kupiłem miałem problem z zacinającą sie przepustnicą.Gdy wkręciłem śrubke od obrotów do końca to gaz sie zacinał.A więc przełożyłem dysze do gaźnika z tą nie wykręcającą się śrubką i dużej zmiany nie ma tyle co by ta przepustnica chodziła już ok, Ogólnie interesuje mnie jeszcze jedna rzecz :
Czemu gdy wkręcę do końca śrubke od obrotów motor utrzymuje ledwo co 1.5 tys. w dt 80 gdybym wkręcił tak śrubke już by na obrotomierzu skoczyło do 8 tysięcy. Czy powinienem dokupić jeszcze większe dysze ? Co mam robić ? Proszę o pomoc.
26 paź 2013, 19:27
Moze sruba od regulacji juz jest tyle razy kręcona ze jest juz zla ze nie umiesz jej na maxa dokrecic.. albo w gazniku.
27 paź 2013, 8:09
Śrubka jest ok gwint też.
@edit : cały czas coś próbuje robić teraz posprawdzałem dokładnie lewe powietrze delikatnie ciągnęło na łączeniu króćca z gasboxem ale wymieniłem opaskę i już ok , motor odpala tylko na ssaniu śrubka od obrotów wkręcona na maxa. Rozgrzeje go na ssaniu i wyłączę ssanie to pochodzi z 30 sekund i gaśnie.
27 paź 2013, 11:39
wez rozkręc dokladnie gaznik sprawdz wszystko jeszcze raz dokladnie nie na szybko. moze dojdziesz do tego..
28 paź 2013, 19:29
co może byc przyczyną ze dt na wysokich obrotach przerywa ; c ? nie jest ro spowodowane cewką po założeniu nowej swiecy chodzi około 2 wyjazdy w miare normalnie potem już nie . po zmniejszeniu przerwy znowu pochodzi dobrze i znowu ;c
29 paź 2013, 13:23
Przy jakich obrotach ?
29 paź 2013, 16:58
nie mam obrotomierza ale lekko po rezo .dzisiaj zmieniłem na inna swiece zmniejszyłem dawke paliwa na najmniejszą . odpalam chodzi zaj!@#$ ;) . ale potem pojechałem przejechac sie po prostej w połowie drogi ok 200m znowu to samo lekko strzela i kopci ;/ odkreciłem swieca czarna i lekko mokra . obroty mam wykrecone około 4 obroty inaczej muli przy gwałtownym dodaniu gazu ale na tych wykreconych 4 obrotach tez muli ale nie tak że gaśnie ; c
29 paź 2013, 18:13
Ciągnie olej i lewe przez uszczelniacz wału.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.