Strona 1 z 1

Mechanik

Post: 28 lip 2017, 5:27
autor: mazi85
Hej nie wiem czy dobrze zamieściłem. Problem mam z mechanikiem, oddałem mu yamahe do remontu kupił cześci oddał korbowód do przebicia cylek do honowania .Bierze się za składania a tam kicha jak dokręca kartery to wał stoi twierdzi ze podkładki są inne bo to od dt a wiem że silniki różnią się tylko cylkiem i zaworem . On chce oddac podkładki do wytoczenia i magnezowania kolejna kasa a wiem że ta korba musi pasowac. Co robić zabierać motocykl ? ale wtedy co z przebitym korbowodem przecierz z wałem mu nie oddam ? Czy brac to co jest a za robocizne nic nie płacić ?

Re: Mechanik

Post: 28 lip 2017, 19:49
autor: Frozen
Po co kolejny temat skoro w poprzednim pisałeś to samo?
Tylko co mu to da, że roztoczy podkładki bo czegoś tu nie rozumiem? Może niech przyszlifuje wał żeby się schował...Z resztą ja już swoje powiedziałem w poprzednim temacie.

Re: Mechanik

Post: 28 lip 2017, 22:01
autor: mazi85
Dzięki Ci bardzo jako jedyny narazie coś radzisz.Kolejny temat ponieważ tu pytam co zrobic jak już zdecyduje zabrac za co może mnie kasować co z przebitym korbowodem jak nie będę chciał części idt. A tam bardziej o sprawy mechaniczne ale ok troche pomieszane są te wątki .Chce zwęzic te podkładki żeby móc skręcic kartery bo uważa że śą grubsze niż w orginalne tdr.

Re: Mechanik

Post: 28 lip 2017, 22:06
autor: ilukasz
Jak fabryka wypuscila to tak powinno byc zlozone a nie cos zmieniac. Przeciez juz bylo paru ludzi tu na forum, którym sie wal nie krecil po skrecrniu polowek. Rob tak jak Frozen radzi, oddaj do innego albo skladaj sobie sam

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Re: Mechanik

Post: 28 lip 2017, 22:45
autor: Frozen
Ale przecież podkładki są między połówkami wału, to ma zamiar go ścisnąć i zgubić centrowanie?! Potem będzie problem bo łożyska nie najdą na swoje miejsce.
Tylko po co zostawiać mu wał? jest dobry to zabierasz i dajesz do złożenia, albo sam składasz. Czasem nie znajdziesz dobrego i się można bujać.

Re: Mechanik

Post: 29 lip 2017, 4:55
autor: mazi85
ilukasz pisze:Jak fabryka wypuscila to tak powinno byc zlozone a nie cos zmieniac. Przeciez juz bylo paru ludzi tu na forum, którym sie wal nie krecil po skrecrniu polowek. Rob tak jak Frozen radzi, oddaj do innego albo skladaj sobie sam

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka


I tu jest jest problem bo gośc sie upiera że do dt są inne a ja mam tdr . Jade dziś zabieram gość naprawia dukati itd a z 2t rady nie daje masakra .Jak bym zostawił co co chwile kase by ciagnoł bo podkładki by spiepszył i tyle .

Nie było go dzisiaj w poniedziałek mam odebrac :evil: Przygotuje mi kosztorys za to co było robione ciekawe czy za rozkręcenie i nie złożenie też bedzie chciał . Twierdzi że wszysko jest dobrze zrobionie bo na prasie wkładał itd nie ma z kim gadac tu macie link żeby się ustrzegac .http://jmgmotocykle.pl

-- 03 sie 2017, 18:37 --

Sprawa wyjaśniona wstawił złe łożyska.

Re: Mechanik

Post: 13 sie 2017, 12:44
autor: Enduros70
Ja tylko dodam dla potomnych, bo autor nie podał mojej diagnozy, facet wsadził zwykłe łożyska na wał 6305 zamiast zwężanych 6305RI.

Re: Mechanik

Post: 13 sie 2017, 13:18
autor: mazi85
A tak sory nie napisałem tego . Gość głupio trwierdził że wina hurtowni że mu złe wysłała.Nawet nie zwykłe 6305 tylko jakieś oznaczenie do tego inne nie pamiętam jakie .Złożył ten silnik ale zawór wydechowy nie działa gaznik nie wyregulowany z kranika cieknie kupe kasy stracone a dalej dupa .Druciarstwo przy tym warsztacie to Autoryzowany serwis :(