Strona 3 z 3

Re: Drz 400 ? wr 450 ? dylemat

Post: 03 sty 2014, 9:16
autor: biodreg
Ja bym brał samochód i WR/DRZ. Miałem DRZ i w przelotowe trasy po asfalcie na serio się nie nadaje. Aerodynamika przystanku autobusowego, krótkie przełożenia powodują, że od 80 km/h silnik zaczyna ryczeć, traci dynamikę i szybciej się zużywa, miękkie zawieszenie sprawia, że nie czujemy przyczepności z asfaltem, słabe hamulce, mały zbiornik paliwa, trzeba zmieniać opony lub koła, bo na kostce kiepsko się prowadzi i szumi, a o kiepskim komforcie już nie wspomnę. Krótkie trasy po mieście jeszcze można przejechać, bo daje fun latając w zakrętach bokami, ale poza miasto taki motocykl to kompletna porażka. Zobacz sobie na ogłoszeniach jakąś DRZ w okolicy, umów się na jazdę próbną i przejedź się po asfalcie 100km/h przez 20 min. Teoretycznie da się wszystko i Twój wybór, Twoja sprawa, ale dla mnie to jest bez sensu.

Re: Drz 400 ? wr 450 ? dylemat

Post: 04 sty 2014, 11:24
autor: _Radzio_
zapraszam do obejrzenia filmików naszego starego kolegi z forum JG53Pogo który śmiga na drz 400s i powiedźcie mi, że się czegoś nie da...

Re: Drz 400 ? wr 450 ? dylemat

Post: 06 sty 2014, 12:09
autor: Bartolini2721
Lc4 smc

Re: Drz 400 ? wr 450 ? dylemat

Post: 07 sty 2014, 12:35
autor: WPR
Dobra, jak będę szukał to skupie się na drz.
Dzięki, można zamknąć