Strona 1 z 4

Dt 80 na start

Post: 11 lis 2014, 20:51
autor: wrider24
Witam, śledzę postępowania forum już od dłuższego czasu, jestem tu nowy, więc wszystkich was witam :).
Wracając do tematu, nie długo będę chciał zakupić swój pierwszy motocykl enduro, mam 182cm wzrostu i 74kg , dodam że mam 14 lat , (Jeśli ktokolwiek patrzy na cyferki). Styczność z enduro już kilkukrotnie miałem. Czy DT 80 będzie odpowiednia? I czy w przedziale 2300-2700 coś ładnego dostanę? (Zależy mi żeby od razu nie pakować w silnik tylko pojeździć z pół sezonu.

Re: Dt 80 na start

Post: 11 lis 2014, 20:52
autor: Bartolini2721
Tak będzie odpowiednia i dostaniesz coś ładnego w tym przedziale cenowym.

Re: Dt 80 na start

Post: 11 lis 2014, 21:09
autor: Johnny
mimo tego że masz 14lat to nie jesteś jakimś chłopcem z tego co napisałeś - 182cm wzrostu i 74kg to więcej niż ja mam w wieku 19lat i myślę że 80 to będzie zły wybór i bardziej celowałbym w 125

Re: Dt 80 na start

Post: 11 lis 2014, 21:22
autor: wrider24
Też zastanawiałem się nad 125, ale z braku funduszy jestem skazany na 80 bynajmniej, wiesz trochę się poduczyć ;), po za tym na moto staram się nazbierać 2 lata, i już mam presje :D xD ostatecznie mam zamiar coś kupić w kwietniu, ale myślę że we wrześniu już będę się rozglądać. Ostatecznie celował bym w tedy w Dt125, Ktm LC2. (Po wakacjach złotówki po pracy).
Jeszcze jedno pytanie: na co zwracać uwagę przy zakupie? Po rozmowie z kolegą (ma dt 80). Wiem że śrubki w silniku mają być takie same, najlepiej udokumentowany remont, rocznik (najlepiej powyżej 91 ). Kompletne plastiki i jak najwięcej oryginału (wizualnie), papiery. Na co jeszcze zwracać uwagę?


EDIT: Zapomniałem o najważniejszym, najlepiej zarejestrowana na motorower, żeby czasami do szkoły podjechać (16km w obie strony :) ).

Re: Dt 80 na start

Post: 11 lis 2014, 21:49
autor: Johnny
na co zwracać uwagę - jest na forum.

Nie zawsze ktoś dba aby wszystkie śruby były takie same, akurat kupujac LC2 to juz od 83 je produkowali, wiec rocznik nie ma znaczenia jezeli chodzi o 80 lc2, chociaz te starsze to bez papiera przewaznie

Re: Dt 80 na start

Post: 22 gru 2014, 22:00
autor: wrider24
Odgrzewam temat,
Kolega ma na sprzedaż Lc2 z 93r
W srodku niby dopiero dotarty wossner.
Dzisiaj oglądałem, łożyska w porządku, nowe micheliny Ac 10
Brak kluczyka i dętki z przodu
Wizualnie zajeb*sta,
Wydech od Rm 125 elegancko wyciszony,
Lagi sie nie pocą ,
Elektryka sprawna, dyfuzor org. Nie bebeszony,
Plastiki nie połamane hamulce sprawne , nic nie puka, stuka,
Wygląda w porządku,
Kręci do końca,
Tylko gaśnie w większej kałuży,
Prz filtrze sucho, fajka i świeca też sucho. Nie wiem jakieś przebica może.
Ile byście za to dali?

Re: Dt 80 na start

Post: 22 gru 2014, 22:12
autor: Franku
Masz 14 lat , 182cm wzrostu i 74kg XD To ja mam 22 192, i waże 96 :D Dość wyrośnięty jesteś . Weź sobie to z czym nie będziesz miał problemów jak zatrzyma cię policja ;)

Re: Dt 80 na start

Post: 22 gru 2014, 23:03
autor: wrider24
Hehe. No problemy nieuniknione,
Ale policja po lasach i polnych nie jeździ. :) tylko słyszalem ze niby dwie yamahy grizzly 700 dostali , ok.7km ode mnie , to już ciężej jak z radiowozem. Postaram sie dorwać ramę zarejestrowaną na 50 jak ją kupie.

Re: Dt 80 na start

Post: 02 sty 2015, 11:52
autor: wiesko
wrider24 o tej dt kolegi co pisałeś ta na 1000% jest tam chiński/tajwański tłok bo wossner nie robi tłoków do dt80. Sam mam na sell dt80 lc2 z 96r tylko że bez papierów masz tu link http://olx.pl/oferta/yamaha-dt80-lc2-53 ... 233e26744b

Re: Dt 80 na start

Post: 03 sty 2015, 19:39
autor: wrider24
Już kupiłem, nie żałuje buta ma :D
Powiem tyle że tłok idzie podpasować od innego moto z tego co wiem.