Problem z regulacją gaźnika i przegrzewanie motoru
: 25 lut 2019, 18:37
Witam witam
Problem nastepujący, nie chce ustąpić.
Gaźnik dellorto phbh 28vs
Dysze:
Główna 132
wolnych obr. 50
ssania 70
Po gwałtownym dodaniu gazu na wolnych obrotach (motocykl jest rozgrzany) motor burczy i gaśnie. Po odpuszczeniu manetki nie gaśnie.
Jak sie go wkręci na obroty to potem dlugo z nich schodzi na wolne a czasami wogóle nie schodzi tylko tak jakby falują jakoś na 2tyś obrotach. Nasuwa się więc lewe powietrze.. Tyle, że uszczelniacze na karterach szczelne, króciec raczej też. Jakieś metody na sprawdzenie lewego powietrza?
Świeca czarna czyli ma za dużo paliwa, ale po załączeniu ssania i obróceniu manetki motor się wkręca.
Tak samo motor bardzo szybko się grzeje przy ostrej jeździe i widać pare z okolic chłodnicy, a pompa, chlodnica, uszczelka nie puszczają ani nic... Czy to normalne? Bo planuje założyć drugą chłodnice.
Czy np. przepustnica w gaźniku może mieć wpływ na regulacje?
Wyczytałem na niemieckim forum, że Sachsy z tym dellorto mają dysze
145 główna i 45 wolnych. Jeśli ktoś ma dt z gaziorem dellorto to proszę o podanie rozmiaru dysz.
Oraz czy ma ktoś dostęp do dysz m5 i bodajże m6 dobrej jakości w dobrych pieniądzach?
Problem nastepujący, nie chce ustąpić.
Gaźnik dellorto phbh 28vs
Dysze:
Główna 132
wolnych obr. 50
ssania 70
Po gwałtownym dodaniu gazu na wolnych obrotach (motocykl jest rozgrzany) motor burczy i gaśnie. Po odpuszczeniu manetki nie gaśnie.
Jak sie go wkręci na obroty to potem dlugo z nich schodzi na wolne a czasami wogóle nie schodzi tylko tak jakby falują jakoś na 2tyś obrotach. Nasuwa się więc lewe powietrze.. Tyle, że uszczelniacze na karterach szczelne, króciec raczej też. Jakieś metody na sprawdzenie lewego powietrza?
Świeca czarna czyli ma za dużo paliwa, ale po załączeniu ssania i obróceniu manetki motor się wkręca.
Tak samo motor bardzo szybko się grzeje przy ostrej jeździe i widać pare z okolic chłodnicy, a pompa, chlodnica, uszczelka nie puszczają ani nic... Czy to normalne? Bo planuje założyć drugą chłodnice.
Czy np. przepustnica w gaźniku może mieć wpływ na regulacje?
Wyczytałem na niemieckim forum, że Sachsy z tym dellorto mają dysze
145 główna i 45 wolnych. Jeśli ktoś ma dt z gaziorem dellorto to proszę o podanie rozmiaru dysz.
Oraz czy ma ktoś dostęp do dysz m5 i bodajże m6 dobrej jakości w dobrych pieniądzach?