Strona 1 z 1

Brak mocy w przedziale od 7k do 8k obrotów

Post: 28 maja 2019, 20:31
autor: Krzysieksiek
Witam
Na początku powiem, że ma ona zablokowany wydech i dyfuzor, zawór ypvs chodzi prawidłowo, świecę wymieniałem, filtr czyszczony, gaźnik równierz, na początku jak kupiłem to był uszkodzony zawór membranowy ale kolega poprostował blaszki i bardzo jej to pomogło, dysze w gaźniku mam prawdopodobnie 230 i 35.Teraz cały problem. Na jałowym biegu wkręca się ładnie aż do 10k obrotów, na jedynce nie ma problemów z obrotami bo na tym biegu ma dużo mocy, chociaż naprawdę minimalnie czuć zakłócenia w przedziale od 7k do 8k obrotów.na dwójce także nie ma aż takiego problemu ale tylko wtedy kiedy jade z górki, po prostej albo pod lekką górke, ale jeżeli jade już pod konkretne wzniesienie to dochodzi do 7k i dalej nie idzie. Na trójce przechodzi przez ten zakres ale jeśli jade tylko z góry albo po asfalcie po prostej drodze, i to muszę trochę ją pomęczyć żeby się przez ten zakres "przebiła", na czwórce dojdzie do 7k i koniec na 5 też, na 6 nawet nie wiem do ilu( nie mam takiej długiej prostej). Dodam jeszcze że jeżeli uda jej sie wyjść poza 8k obrotów to do 9.5k ma dobre do*ebanie. I teraz pytanie do was, co jest przyczyną spadku mocy w tym zakresie obrotów ?

Re: Brak mocy w przedziale od 7k do 8k obrotów

Post: 31 maja 2019, 1:12
autor: utex
Trochę to dziwne że pod górkę tak muli.Ogólnie u mnie było tak że przerywala prz 6 7 tys i był do wyregulowania gaźnik,ale ty piszesz o spadku mocy.Warto by było ogarnąć ten dyfuzor i końcówkę założyć przelotowa bo to blokady są.Może sciagnij dyfuzor i zobacz czy faktycznie zawór jest dobrze wyregolowany.Przy odblokowanym moto to dysze 240/30 u Ciebie duża ta dysza wolnych,jeszcze przy tym dyfie.Jak moto ogólnie slabe to może warto zmierzyć kompresje.Poradnik do sciagania blokad masz na forum.Bo reszta rozumiem że odblokowana?Na wszystkich biegach powinien się wkręcić wyżej.To że na luzie się wkreci do 10tysięcy to nie znaczy że jest odblokowany,to normalne.Podczas jazdy działają blokady i wtedy kręci do 6/7 tys.Masz temat o odblokowani wszystkich roczników,ogarnij wydech,dysze 240/30 sprawdz zawór po ściągnięciu dyfa no i czyszczenie filtra i gaznika.Może to wina zapchanej dyszy,no i w temacie o regulowaniu gaźnika piszę że za średnią partię obrotów odpowiada iglica.