Strona 1 z 1
Wybór tłoka
:
14 paź 2020, 8:38
autor: niktwwazny
Witam,jestem przed szlifem gdyż.kompresja już bardzo marna
I moje pytanie o tłok, lepiej wossnera czy meteor? Jak znacząca jest między nimi różnica? teraz byl meteor założony przez poprzedniego wlasciciela,
I czy przy zmianie.z.meteora na wossnera łożysko korbowodu też się zmienia?
I moze macie link do jakiejś dobrej uszczelki pod cylinder
Re: Wybór tłoka
:
14 paź 2020, 8:58
autor: Pawlos312
Wossner, łożysko górne korbowodu też zmień.
Re: Wybór tłoka
:
14 paź 2020, 11:10
autor: utex
Co do uszczelki,to moze warto dac jednowarstwową i na to mase uszczelniającą, reinzosil.Dużo osób tak robi,ja osobiście już mam 5 tys. kilometrów nalatane na jednym tłoku i bez żadnych przygód z uszczelką.
Re: Wybór tłoka
:
17 paź 2020, 11:02
autor: cedec1
a ja tam polecam vertex spasować na 0.04 i jest kompresja i moc i nie ma klepania
łożysko do wymiany jak najbardziej
uszczelka na renzonsil może być jednowarstwowa
przy okazji polecam dorobić u tokarza nowe tulejki mosiężne zaworu wydechowego silnik będzie ciszej chodził
Re: Wybór tłoka
:
17 paź 2020, 13:27
autor: niktwwazny
cedec1 pisze:a ja tam polecam vertex spasować na 0.04 i jest kompresja i moc i nie ma klepania
łożysko do wymiany jak najbardziej
uszczelka na renzonsil może być jednowarstwowa
przy okazji polecam dorobić u tokarza nowe tulejki mosiężne zaworu wydechowego silnik będzie ciszej chodził
rozumiem ze uszczelka zawsze smarowana z dwoch stron?
Re: Wybór tłoka
:
18 paź 2020, 9:13
autor: utex
Tak, z obu stron. Warto przesmarować tłok olejem do mieszanki, pamiętaj o kierunku tłoka, te zabezpieczenia, segery , powinny być albo w dół albo w górę, pierścienie w zamki, na uszczelce masz napis up, musi być założona tak żeby dało się go przeczytać. Odpowiedni moment, 28 nm, nakrętki głowicy dokręcane na krzyż, podkładki i warto dać przelotowe nakrętki na szpilki jeśli masz jeszcze oryginalne.
Re: Wybór tłoka
:
21 paź 2020, 10:48
autor: niktwwazny
utex pisze:Tak, z obu stron. Warto przesmarować tłok olejem do mieszanki, pamiętaj o kierunku tłoka, te zabezpieczenia, segery , powinny być albo w dół albo w górę, pierścienie w zamki, na uszczelce masz napis up, musi być założona tak żeby dało się go przeczytać. Odpowiedni moment, 28 nm, nakrętki głowicy dokręcane na krzyż, podkładki i warto dać przelotowe nakrętki na szpilki jeśli masz jeszcze oryginalne.
Dzięki