To na górze ramy blisko widełek są 2 śruby, które trzymają gumowe okrągłe podkładki i możliwe że tam były przymocowane te uchwyty ?? Może ktoś wrzucić zdjęcie swojej chłodnicy i sposobu zamontowania z bliska aby było widać szczegóły to bym porównał bo typowo do Sachs szukanie to męka
Ostatecznie przerobię mocowania i postaram się tą samą z powrotem dać ale tak aby nie zdeformować węży aczkolwiek wolałbym coś bliżej oryginału.
-- 30 sty 2021, 21:08 --
Witam.
W trakcie pracy pojawiają się kolejne pytania a mianowicie:
Jak sprawdzić czy chłodnica jest sprawna (oprócz tego, że nie cieknie) ??
Czy zawór może być tak zablokowany ?? Czy będzie to miało negatywne skutki ??
Jak sprawdzić czy ten mechanizm do dozowania oleju do mieszanki działa ??
Czy jak połączę zaznaczone ze sobą króćce to będzie obieg zamknięty i pompa będzie działać sama w sobie ?? Oczywiście wejście do gaźnika zaślepiam jak widać na fotkach.
Jak sprawdzić czy ten mechanizm też działa i nie spowoduje zatarcia motoru ??
I ostatnia kwestia od czego są te śruby ?? I czy mają być zaślepione jak obecnie czy gdzieś podpięte ??
Pytam bo chcę jak najlepiej zrobić a jak przyprowadziłem motor to nie wszystko było jasne i według mnie dobrze spięte i może dlatego był zatarty.
-- 31 sty 2021, 11:14 --
Kolejne pytanie czy tutaj skrzynia smarowana jest tym samym olejem co silnik ?? Bo spuściłem olej z silnika i nie wiem czy gdzieś jeszcze jest do zlania i wymiany ?
-- 01 lut 2021, 9:54 --
Jeśli chodzi o dozownik to sprawa jasna wcześniejszy właściciel wyjął z niego zębatkę i nawalił smaru zatem mimo pozostawienia wałka nic się tam nie dzieje. Zaślepiłem króciec w gaźniku i tak samo w dozowniku.
Co do wirnika płynu chłodniczego to wyczyściłem i zostawiam jak odpalę motor będę sprawdzał czy działa i pompuje.
Muszę skompletować sobie części bo może się to kiedyś przydać
Czekam jeszcze na odpowiedzi jakby ktoś miał jakąś wenę odpisać na wcześniejsze problemy