Strona 4 z 8

Re: [Poradnik] Przegrzewanie motoru -> lista usterek

Post: 18 sie 2015, 11:29
autor: albi102
Wielkie dzięki także zaczynam rozglądać sie za obrotomierzem do dt 125, a czy rok produkcji tez jest ważny?

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Re: [Poradnik] Przegrzewanie motoru -> lista usterek

Post: 18 sie 2015, 11:36
autor: konrd278
Pewność że są od 125 masz wtedy gdy skala temperatury jest biało czerwona

Re: [Poradnik] Przegrzewanie motoru -> lista usterek

Post: 18 sie 2015, 12:04
autor: albi102
Ale jak jest skala biało czerwona to jest od dt chłodzonej powietrzem?

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Re: [Poradnik] Przegrzewanie motoru -> lista usterek

Post: 18 sie 2015, 12:43
autor: konrd278
Jak chłodzona powietrzem może mieć wskaźnik temperatury cieczy ?

Re: [Poradnik] Przegrzewanie motoru -> lista usterek

Post: 18 sie 2015, 13:27
autor: albi102
a może to jest wtedy temperatura silnika a nie cieczy, ale ja tam nie wiem dokładnie lecz jakieś znaczenie ma to, że kolor wskaźnika jest biało/czerwony a nie zielono/czerwony

Re: [Poradnik] Przegrzewanie motoru -> lista usterek

Post: 05 kwie 2016, 22:02
autor: Sebbos
a u mnie zadziało się tak, że po postoju zimowym TDR zaczął się grzać okazało się iż zatkały się wyjście na gaźnik i powrót z niego moto zalane nowym płynem po wcześniejszym remoncie silnika były to jakieś resztki smaru albo wazeliny którą używałem do smarowania o-ringów po czyszczeniu jest ok pozdrawiam

Re: [Poradnik] Przegrzewanie motoru -> lista usterek

Post: 06 maja 2016, 20:01
autor: yamaha975
siemka mat podobny problem motor się grzeje bardzo szybko i wywala płyn z chłodnicy a termostat zdjąłem i to samo <help>

Re: [Poradnik] Przegrzewanie motoru -> lista usterek

Post: 08 maja 2016, 14:16
autor: Enduros70
Ekstra.

Re: [Poradnik] Przegrzewanie motoru -> lista usterek

Post: 25 lip 2016, 5:31
autor: slawolong
witam, w mojej tdr 125 pojawił się problem z przegrzewaniem , jest po szlifie nowy tłok luz mont. 0,05, wywalony termostat, pompa chodzi wiatrak się trzyma widać obieg przez otwarty korek korek jednak opróżnia mi chłodnice . Doszedłem do wniosku że to głowica bo na otwartym korku bez odpalania moto jak zakręciłem raz wałem to chlapało przez korek otwartą chłodnice.więc kupiłem uszczelkę w larsonie athena , odkręcam głowice i widać że stara ma wymytą farbę (była trójwarstwowa z allegro zestaw top end) przejechane na niej jakieś 25 km . głowica była planowana i cylinder też, wszystko czyste i odtłuszczone. Założyłem teraz nową athene moto ładnie odpaliło jednak po przejechaniu 3 km temperatura zaczęła wychodzić poza połowę zgasiłem go nie odkręcałem korka i dałem wystygnąć żeby sprawdzić czy będzie płynu pod korek w chłodnicy jak wciągnie ze zbiorniczka. Odkręcam korek na zimnym i brakuje znów sporo.NA otwartym korku jak dam gazu to nie chlapie poza chłodnice tylko zwiększa się obieg ,na zakręconym korku jak jest rozgrzany i ten wężyk od zbiorniczka wsadzę do jakiegoś pojemnika to kapie ale jak dam ostro gazu to za każdym dodaniem gazu siknie płynem. Czy to znowu uszczelka? dodam że głowica dokręcana stopniowo do 30nm a moto dość fajnie jeździ żeby nie było wątpliwości.

Re: [Poradnik] Przegrzewanie motoru -> lista usterek

Post: 25 lip 2016, 13:38
autor: Enduros70
Dlatego ja polecam Reinzosil i spokój.