Strona 2 z 2

Re: cylinder 3mb0 i 4fu

Post: 17 sty 2015, 0:13
autor: cedec1
tak

Re: cylinder 3mb0 i 4fu

Post: 26 sie 2017, 12:30
autor: Sebbos
jeśli jest taka sama to czym sie różni silnik 4dl belgarda bo wiem ze ma ten właśnie cylinder no i chyba inny gaznik czyli tylko z powodu gaznika ma większą moc czy ktoś się oriętuje <help>

Re: cylinder 3mb0 i 4fu

Post: 26 sie 2017, 14:00
autor: mazi85
4fu standardowo ma nicasil a więc teoretycznie lepsze chłodzenie w nim .

Re: cylinder 3mb0 i 4fu

Post: 17 wrz 2017, 11:50
autor: Sebbos
no ale jakbym chciał zrobić 36 KM w mojej TDR z 1998 roku na mikkuni 28 i i cylindrze 3mb to co bym musiał zrobić ??? dyfuzor rozblokowany i gaźnik ma większe dysze no i zawór przekręcony

Re: cylinder 3mb0 i 4fu

Post: 17 wrz 2017, 12:06
autor: mazi85
A kto Ci powiedział że da się wycisnąc 36km z tego silnika?

Re: cylinder 3mb0 i 4fu

Post: 21 wrz 2017, 6:22
autor: Sebbos
tzr belgarda ma cos około 36km zależy która wersja silnikowa

Re: cylinder 3mb0 i 4fu

Post: 21 wrz 2017, 6:53
autor: Rad.falki
Wikipedia mówi o tym ze belgrada ma 36 km...
Ciekawe ile w tym prawdy...

Re: cylinder 3mb0 i 4fu

Post: 21 wrz 2017, 9:21
autor: cedec1
begada 36 konna ma inny dyfuzor większy gaźnik większy dolot i ma zbliżoną moc do tych 36

Re: cylinder 3mb0 i 4fu

Post: 07 paź 2017, 8:56
autor: Enduros70
Pamiętaj, że oba te cylindry mają inne zawory, nie przełożysz ze starego.