Witam, posiadam yamaha dt 125 z 2005r i mam pytanie odnośnie dysz i obudowy filtra powietrza. Szukam przyczyny nie trzymania wolnych obrotów. Motocykl jeździ wkręca się w pełnym zakresie obrotów, ale za cholerę nie mogę wyregulować wolnych obrotów. Motocykl nagrzany czasami trzyma obroty max przez 1 min potem tak jak by silnik miał ciężej i gaśnie. Dysze wymieniłem miałem 280 i 17.5 bo poprzedni właściciel widocznie szedł na moc, ale dysze od wolnych obrotów nie wymienił, aktualnie mam dysze 280 i 30 i obudowa filtra nie wycięta(czyli ten mały otworek nad filtrem), wydech od arrow ,dyfuzor chyba oryginał pewnie wybebeszony bo kuli od łożyska przelatują na wylot , i mam pytanie czy warto to ruszać czy mogę coś tym popsuć, chodzi że air box wytwarza pewne opór i tak motocykl był zaprojektowany i czy nie pogorszę sytuacji typu jak "agrotjunerzy" zamiast air-boxa walą stożek a potem dziwy że coś przytarło się (ale normalne to jest w chiński 50/80/125 ccm a nie w dt). Ale czy coś takego może stać się jak koledze @up
Wydech :
https://zapodaj.net/images/1ef9dab37aafc.jpg- Kod: Zaznacz cały
http://www.mwiech.cba.pl/images/phocagallery/thumbs/phoca_thumb_l_20160801_122315.jpg
(żeby działał link trzebo go wkleić w przeglądarkę bo jak się go kliknie to wywala reklamę hosta )Dodam że próbowałem wiele razy i nie doszedłem do tego chciałem dać do mechanika motocyklowego ale powiedział że tak małymi projektami się nie zajmują i że szkoda czasu na taką malote
,a po akcji z statorem i 3 "mechanikorami" to sam już wszystko robię mimo to żę jest coś bardzo trudne itd ale po przesiedzeń 3 miechów przy dt sam ją zrobiłem sb elektrykę i nie wołam kasy za nie zrobioną robotę co za pseudo mechaniory z rzeszowa :c