Strona 18 z 18

Re: [Poradnik] Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

Post: 11 kwie 2020, 19:31
autor: killer2000
Obrazek
Panowie jak to wygląda, dysze seria śruba od mieszanki o pół obrótu wykręcona i tak lata jak szatan

Re: [Poradnik] Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

Post: 29 maja 2020, 22:00
autor: szymek.d
Za dużo powietrza

Re: [Poradnik] Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

Post: 30 maja 2020, 13:35
autor: Vidon
killer2000 pisze:Obrazek
Panowie jak to wygląda, dysze seria śruba od mieszanki o pół obrótu wykręcona i tak lata jak szatan
Dysze seria czyli jakie ?

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

Re: [Poradnik] Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

Post: 30 maja 2020, 22:46
autor: cedec1
według mnie za dużo paliwa za mało powietrza lub za dużo oleju w mieszance świeca za ciemna choć tragedii nie ma

-- 30 maja 2020, 23:49 --

jak byś dał radę to nagraj film jak silnik zachowuje się na max obrotach

Re: [Poradnik] Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

Post: 10 paź 2020, 10:00
autor: puszczu84
Witam wszystkich.
Posiadam DT 125r z 1988r.
Cylinder athena 170, gaźnik dellorto 32mm od TZR Belgardy.
Dysza wolnych 38 główna 148
Moto odblokowane.
Wiem że gaźnik jest inny ale zasada działania ta sama.
Problem jest taki: moto ładnie chodzi, wkreca się, ma moc itd. ale...
Po rozgrzaniu i dynamicznej jeździe jak stanę obroty rosną do prawie 3tyś i dopiero po lekkim przegazowaniu raz czy dwa spadają.
Wolne obroty ustawione na 2tyś i nie da się już niżej zejść chyba że zakrece całkiem śróbę od mieszanki.
Śróba od mieszanki wykręcona o 1/4 obrotu.
Przepustnice jest opuszczona na maxa. Nie da się już regulować obrotów w dół. Czytając poprzedni post jak i cały temat, wykręcając śrobę od mieszanki sprawiam że zasysa wiecej powietrza a mniej paliwa z dyszy wolnych obrotów.
Myślę że powodem może być za mała dysza wolnych obrotów.
Moto po rozgrzaniu i dynamicznej jeździe dostaje za mało paliwa a temp w cylindrze jest za wysoka?
Jak wykręcam sróbę od mieszanki obroty rosną i nie mogę już obniżyć śróbą od mieszanki bo przepustnica już leży na max w dół.
Silnik po remącie, wszystkie uszczelniacze wymienione, dolot kruciec szczelny, stelaż filtra powietrza z gąbką szczelny, cała puszka filtra uszczelniona.

-- 10 paź 2020, 12:55 --

W jakiej pozycji macie przepustnicę jak zaczynacie strojenie gaźnika?

Re: [Poradnik] Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

Post: 10 paź 2020, 21:39
autor: cedec1
dolorto nie mam ale w mikuni pomogło u mnie (a miałem ten sam problem) zejście w dół z dyszą wolnych obrotów z 40 na 37.5

Re: [Poradnik] Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

Post: 10 paź 2020, 23:17
autor: puszczu84
Czyli że go zalewa?

Re: [Poradnik] Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

Post: 09 wrz 2021, 10:46
autor: duk
Cześć, natrafiłem na forach na sprzeczne informację, dlatego wolę zapytać.
Wykręcając śrubę regulacji mieszanki wzbogacamy czy zubożamy mieszankę?