Strona 10 z 18

Re: [Poradnik] Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

Post: 07 maja 2015, 21:22
autor: michal91131
paolo9779 pisze:1-2 mm nad poziomem styku komory ma być paliwo wtedy blaszka jest dobrze ustawiona.


ok to przerwa na tych blaszkach ma byc do 2mm a jezeli sie bedzie przelewac to znaczy zaworek jest od wymiany pewnie??

Re: [Poradnik] Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

Post: 07 maja 2015, 21:28
autor: paolo9779
Nie przerwa na blaszkach. Poziom paliwa w komorze pływakowej. Serwsówke przejżyj to wszystkiego się dowiesz.

Re: [Poradnik] Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

Post: 07 maja 2015, 21:55
autor: cedec1
paolo9779 pisze:1-2 mm nad poziomem styku komory ma być paliwo wtedy blaszka jest dobrze ustawiona.

w dt 125 r a nie w LC 1982

Re: [Poradnik] Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

Post: 08 maja 2015, 7:05
autor: michal91131
Jak mam wiedziec na jakim poziomie jest paliwo jak poskrecam komorre to nie zagladne... Chyba najlepsza bedzie metoda prob i bledow.

Re: [Poradnik] Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

Post: 08 maja 2015, 7:08
autor: paolo9779
Jest na to sposób. Wystarczy poszukać.

Re: [Poradnik] Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

Post: 08 maja 2015, 7:39
autor: michal91131
Hmm wymyslilem ze wezme go bez denka czyli tej pokrywy od komory plywaka podwiesze nad jakas buteleczka lub szklanka i podepne paliwo i zobacze ile sie nalewa... Bo nic innego mi nie przychodzi na mysl.

Re: [Poradnik] Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

Post: 09 maja 2015, 7:43
autor: KruKu
Podginasz przewód od przelewu, odkrecasz coby paliwo leciał, patrzysz gdzie w wężyku zatrzymało się paliwo. Święto

Re: [Poradnik] Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

Post: 09 maja 2015, 8:14
autor: michal91131
Hehe no tak prostsza wersja mojej kombinacij:) dzieki za podpowiedz.

Re: [Poradnik] Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

Post: 11 maja 2015, 13:29
autor: KruKu
Pany, jak motor jedzie git, moc zaczyna sie tam gdzie sie zaczyna ale od 8-10 jakos jej tak ciężko to co moze byc nie tak? Pisze w tym temacie bo tłok nowy (kompresja 9,5), zawór ustawiony ok - objaw właśnie tak jak by zawór był źle ale sprawdzałem nawet na otwartym na stałe i jest tak samo. Ogólnie dół bardzo dobry, od 6,5 jedzie jak DT no ale ciezko jakos jej tak wyzej, nie wiem jak to opisac.

Re: [Poradnik] Czyszczenie i regulacja gaźnika by Jaca

Post: 11 maja 2015, 13:38
autor: paolo9779
Może już poprostu jest koniec rezonansu?