Strona 3 z 4

Re: Tdr 125 za duze obroty przy 90km/h

Post: 28 paź 2017, 19:10
autor: kri100
Ja tylko chce rozjaśnić posiadaczom i może też potencjonalnym kupcą którzy przeczytają moj post, że dt czy tdr 125 nie jeździ tak szybko jak to się utarło przez lata. Rowniez kwestie 30KM po odblokowaniu też można między bajki włożyć.
Tak dla małego porównania DRZ 40KM gna plus minus 150km/h a dt z silniczkiem 20konnym z hakiem ma latać 140...
To że kolegi tdr jedzie 115 na seryjnych gratach to uważam za dobry wynik jeżeli faktycznie jest on prawidłowy. Kwestia 5km/h może być spowodowana czynnikami zewnętrznymi gdzie umówmy się te sprzęty są na nie bardzo podatne.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Re: Tdr 125 za duze obroty przy 90km/h

Post: 28 paź 2017, 19:37
autor: mazi85
I tu masz racje z przesadą co do mocy niektórych silników 125 które nie są tak wysilone jak crossy bo to inna bajka jest . Jednak
wydaje mi się że z dt czy tdr można więcej wycisnąć na orginalnych częściach niż 115 km/h czy +5

Re: Tdr 125 za duze obroty przy 90km/h

Post: 28 paź 2017, 23:16
autor: Frozen
Mówi się o konikach w przybliżeniu,ale skoro już chcemy być tacy skrupulatni... Są wykresy z hamowni które pokazują że dt ma od 24-27km po całkowitym odblokowaniu w zależności od wydechu. Należy również dodać że bardzo ważnym czynnikiem w tych pojemnościach jest waga kierowcy.
Odniosę się jeszcze do małego wyścigu który miałem z wr250(która ma 30km); nie przedłużając nie było między nami dużej różnycy! Na początu dt szła równo; dopiero przy 5 i 6 biegu zaczęliśmy się rozjeżdżać bo już nie przyspieszała jak na początku(rezo nie było tak wydajne).

Zdecydowanie można jechać więcej i w tym aspekcie co mówisz się kompletnie nie zgodzę. Skoro 125 w 4t potrafi jechać 130 to dlaczego 2t ma jechać wolniej skoro jest mocniejsze...

Re: Tdr 125 za duze obroty przy 90km/h

Post: 29 paź 2017, 8:28
autor: MOTO_KRISU
Wydaje mi sie ze tdr poleci wiecej, problem w tym ze nie chce rozwiajc obrotow na biegach i nie wiem czym to jest spowodowane, nowy silnik, ypsvs otwiera sie na max, nowe dysze w gazniku i tlumik przelot, przelozenie oryginal czyli 16-57, co do wagi to waze 65 kg, jesli chodzi tez o opony to sa super moto. Wydaje mi sie ze moja tdr powinna sie rozpedzic do tych 130, taki efekt by mnie zadowalal, tylko problem polega na tym ze wlasnie nie chce wejsc w wyzsze obroty pod obciazeniem, jeszcze bede probowal regulowac gaznik i bede dawal znac co i jak, a i jeszcze w ktorys dzien kolega pospawa mi orginalny tlumik z wyjeta zwezka i zamontuje go i zobaczymy czy to cos da. A co do mierzenia predkosci to mierzylem ja gps.

Re: Tdr 125 za duze obroty przy 90km/h

Post: 29 paź 2017, 9:24
autor: kri100
Ok. Taka moc przy zmianie wydechu. Autor tematu z tego co wyczytałem ma serię więc obstawiam bardziej te 24KM niż 28KM, chociaż ja widziałem wykresy gdzie te silniki po odblokowaniu generują 22KM. Co do porównania do motocykli z silnikiem 4t co latają 130. Ok ale to są plastiki gdzie masz o wiele mniejszy opór powietrza. Lepszym porównanie jest wr 125 gdzie tam 100 jest osiągane z bólem. Nie będę sie produkował w tym temacie, bo argumenty ze komuś się wydaje że dt czy tdr może jeździć szybciej do mnie nie przemawiają.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Re: Tdr 125 za duze obroty przy 90km/h

Post: 29 paź 2017, 12:26
autor: Frozen
100 z bólem powiadasz: https://www.youtube.com/watch?v=zbZE_N8si0w
kri100 pisze:argumenty ze komuś się wydaje że dt czy tdr może jeździć szybciej do mnie nie przemawiają

Mi się nie wydaję. Ja to wiem i wielu może to potwierdzić. Kończę tą bezsensowną dywagację...

Re: Tdr 125 za duze obroty przy 90km/h

Post: 29 paź 2017, 13:03
autor: MOTO_KRISU
Po co ta zbedna dyskusja? Odpowie mi ktos co moze jeszcze byc przyczyna tego ze moto nie kreci sie do pelnych obrotow na biegach? Moze to tez byc wina iglicy ze jest w najwyzszym polozeniu?

Re: Tdr 125 za duze obroty przy 90km/h

Post: 29 paź 2017, 13:27
autor: Enduros70
Większe dysze to nie zawsze lepsze osiągi, dam wam przykład dający do myślenia, w mojej YZ miałem obie dysze sporo mniejsze niż przewiduje serwisówka, dopiero wtedy pracowała poprawnie w całym zakresie obrotów. Nie trzymajcie się utartych schematów, gdyż każdy z was mieszka w innych warunkach klimatycznych.

Re: Tdr 125 za duze obroty przy 90km/h

Post: 29 paź 2017, 13:48
autor: kri100
Ta Wrka ma 20KM.. W opisie masz. Kto jeździł seria to wie.
Ok. Nie wydaje Ci się i tak zostawmy;)


Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Re: Tdr 125 za duze obroty przy 90km/h

Post: 29 paź 2017, 14:28
autor: rykpat
MOTO_KRISU pisze:Po co ta zbedna dyskusja? Odpowie mi ktos co moze jeszcze byc przyczyna tego ze moto nie kreci sie do pelnych obrotow na biegach? Moze to tez byc wina iglicy ze jest w najwyzszym polozeniu?

Jak ja zmieniłem samą końcówkę wydechu to moto magicznie nie chce przekroczyć 9,5k na biegach...