Strona 18 z 24

Re: Łańcuchy, zębatki

Post: 13 maja 2017, 21:06
autor: grykrystian
Który napęd lepiej wziąć do DT 80? W tym droższym jest niby jakiś lepszy łańcuch ale w opisie piszę, że ma tylko 110 ogniw, a w DT 80 jest 126 orginał.
http://allegro.pl/zestaw-napedowy-naped ... 79442.html
http://allegro.pl/zestaw-napedowy-naped ... 92996.html

Re: Łańcuchy, zębatki

Post: 14 maja 2017, 17:10
autor: Enduros70
Oba łańcuchy w tych zestawach są takie same i tak samo gówno warte. Je się zakłada na sprzedaż, żeby po miesiącu zmienić.

Re: Łańcuchy, zębatki

Post: 14 maja 2017, 19:49
autor: rykpat
A ile kosztuje łańcuch "nie gówno" warty i gdzie takiego szukać?

Re: Łańcuchy, zębatki

Post: 14 maja 2017, 20:08
autor: Enduros70
Trzeba założyć przynajmniej DID 428 NZ. Jeśli potrzeba wyceny części to wysyłać zapytanie do mnie na PW.

Re: Łańcuchy, zębatki

Post: 16 maja 2017, 9:32
autor: Kamilossa
Jaki sklep polecacie by nie zdarli mnie doszczętnie z kasy? Lepiej sklep stacjonarny czy może jakiś internetowy, a może allegro? Tylko na Allegro może być problem ze zwrotem gdyby coś nie pasowało...

Re: Łańcuchy, zębatki

Post: 16 maja 2017, 20:17
autor: rykpat
Przecież kupując przez internet od firmy, masz ileś dni na zwrot towaru. W sklepie stacjonarnym nie zawsze oddasz to co już kupiłeś...

Re: Łańcuchy, zębatki

Post: 19 maja 2017, 20:57
autor: Enduros70
Przecież ppisałem, że po ceny części pisać na PW.

Re: Łańcuchy, zębatki

Post: 29 cze 2017, 10:57
autor: szaql
Witam waham się miedzy Did 428NZ a xring. Chciałbym spróbować bezringowego ze względy na opinie że xring ma większe opory tarcia i teoretycznie zabiera konie mechaniczne. Jak jest w praktyce w motocyklu jak Dt125R, ktoś kto przerabiał temat zauważył jakoś różnice? No i na ile mniej więcej wytrzymuje ten 428NZ w tym moto.

Re: Łańcuchy, zębatki

Post: 29 cze 2017, 12:45
autor: ilukasz
Do enduro na pola i lekkie błoto bezoringowy starczy?

Re: Łańcuchy, zębatki

Post: 29 cze 2017, 13:29
autor: szaql
W temacie pisze że bezo-ringowy 428nz to minimum gorsze wyciągają się jak guma w majtkach, Tylko że on kosztuje tyle co x ring który ma ponoć opory o 50% mniejsze niż oring. Tylko czy jest sens dawać za łańcuch bezo-ringowy tyle co za xringowy jak być może nie nie ma różnicy w mocy a w trwałość jest kilkukrotnie większa.