Wymieniłem przednia zębatkę 16 już była styrana, łańcuch był tez już zeszmacony ale tył wydaje się dobry wiec postanowiłem poeksperymentować na tanich podzespołach - założyłem nowy łańcuch RK 428H/134 otwarty z zapinką i zębatkę 15 bo powyżej 110 i tak nie mam zaufania do prowadzenia się dt na oponach tkc wiec po co mi teoretyczne wartości 125 -130 wg comandera. Mieszkam w gdańsku wiec motorem latam głownie po asfalcie na w teren jeżdżę dla przyjemności kiedy tylko jest pogoda albo skracam sobie drogę. Nie lubię syfu i błota wiec jeżdżę po szutrach czasem jakaś kałuża podjazd czy rów melioracyjny na trasie(typowy janusz
)jak skończę zakres regulacji dopisze ile zrobiłem km. To powinno pomoc kolegom którzy się zastanawiają jak to jest w praktyce z żywotnością taniego łańcucha. ps. dt jest odblokowany po remoncie pełnym silnika na vertexie nie jakaś padaka co ledwo się przesuwa, mam sprawny i wyregulowany zawór wydechowy wiec szarpanina mniejsza co pewnie wydłuży czas zgonu tego łańcucha.
edit zrobilem prawie 900km pol na pol teren miasto lacnuch zjechal gdzies tak o 1/3 na regulacji - nie taplalem sie w blocie i smarowalem na czas.