Strona 3 z 24

Re: Łańcuchy, zębatki

Post: 12 wrz 2013, 21:43
autor: lechu450
najlepszy do dt 125 jest zestaw napędowy zębatki sunstar i łańcuch x-ring lub o-ring D.I.D, na początku seonu wymieniłem napęd łancuh did bezoringowy złoty wzmacniany za 210 zł i zebatki JT i musialem z łańcucha wyjąć 6 ogniw wkoncu zrezygnowalem z tego napędu i kupilem sunstar i x-ring jeżdze juz miesiac i nie naciagalem ani raz

Jakie przełożenie

Post: 22 wrz 2013, 16:11
autor: SztangaDt125
Jakie zembatki polecacie w teren, nie zależy mi zbytnio na V max. Aktualnie mam zembatki z tyłu 57 i z przodu 16 albo 17 i v max 130.

Re: Łańcuchy, zębatki

Post: 22 wrz 2013, 16:50
autor: Enduros70
14/57

Re: Łańcuchy, zębatki

Post: 04 paź 2013, 6:24
autor: Piotr
Mam taki dylemat odnośnie tych zapinek do łańcuchów .
Co prawda to tylko 50 cm ale zapinka tak jak w rowerze wydaje mi się mało bezpieczna .
Nie lepiej zakuwać łańcuchy w tych nawet niewielkich motocyklach?

Re: Łańcuchy, zębatki

Post: 04 paź 2013, 7:41
autor: Enduros70
Zapinki stosuję nawet w pojemnościach 600 :)

Re: Łańcuchy, zębatki

Post: 04 paź 2013, 14:02
autor: Johnny
Kupując łańcuch z górnej półki zapinka także jest z górnej półki. Są 2 wsuwki które ciasno siedzą więc dobrze jest tak jak jest :)

Zresztą jak zakujemy łańcuch to potem ciężej go wymienić :)

Re: Łańcuchy, zębatki

Post: 27 paź 2013, 19:44
autor: Kubeq
Pękł mi wczoraj łańcuch <glowawmur> w mojej dt 80 lc2 i kupuje nowy, przy okazji chcę zmienić zębatkę z przodu.
Teraz jest 16/51 i mam dylemat czy kupić 15 czy od razu 14. Jeżdżę dużo częściej w terenie niż po drogach.
Szukałem po necie i żadnych konkretów nie znalazłem. Jest tutaj ktoś w stanie coś doradzić? :D

Re: Łańcuchy, zębatki

Post: 28 paź 2013, 22:17
autor: Frozen
Jeżeli wolisz teren,chcesz sobie poszleć i brakuje ci w motorku mocy to bierz 14

Re: Łańcuchy, zębatki

Post: 29 paź 2013, 9:27
autor: Johnny
to co za łancuch miałes ze pekł? Didowski?

Re: Łańcuchy, zębatki

Post: 29 paź 2013, 14:53
autor: Ulqloria
Mi też łańcuch pękł a jaki miałem to nie wiem ale spowodowane to było zbyt dużym luzem. Co do zębatek to ja mam oryginalne przełożenia i w terenie sprawuje się bardzo dobrze, jak wsadziłem 14 to były krótkie biegi i mało komfortowo jeździło mi się w terenie.