Strona 1 z 1

Cylinder

Post: 29 gru 2017, 14:52
autor: theeadamt
Witam, ostatnio przytrafila mi sie przykra sytuacja i niestety cylinder mam juz nie do odratowania, jestem teraz przed decyzja czy kupic nowke z tego co widzialem tlok+cylek itd waha sie w okolicach 1800pln i miec spokoj przez dluugi czas czy kupowac jakis uzywany cylinder, ewentualnie moze ktos moglby podeslac cos tanszego?

Re: Cylinder

Post: 29 gru 2017, 15:56
autor: mazi85
Tuleja w cylinder + nowy tłok wyniesie na pewno mniej.

Re: Cylinder

Post: 03 sty 2018, 8:44
autor: theeadamt
mazi85 pisze:Tuleja w cylinder + nowy tłok wyniesie na pewno mniej.


Lecz niestety u mnie nie jest problem z samym cylindrem, ktory jest w eleganckim stanie, lecz jeden z gwintow od szpilki jest totalnie rozwalony i nikt nie jest w stanie tego ogarnac :/

Re: Cylinder

Post: 03 sty 2018, 10:09
autor: emlus
Są zestawy do naprawy gwintów, Helicoil bardzo mocne i sprawdzone rozwiązanie.

Re: Cylinder

Post: 03 sty 2018, 18:48
autor: theeadamt
emlus pisze:Są zestawy do naprawy gwintów, Helicoil bardzo mocne i sprawdzone rozwiązanie.
Dobra, juz poczytalem na ten tamat, w sumie nie mam nic do stracenia wiec sprobuje, jestem tylko ciekaw czy ta M12 bedzie mi pasowac do szpilki 12

Ewentualnie jak to wyglada z doborem srednicy, masz w tym jakies doswiadczenie?

Re: Cylinder

Post: 03 sty 2018, 19:01
autor: Vidon
co za problem zrobić gwint M10 i kupić szpilkę co ma z jednej strony M10 a z drugiej M8 jak to w oryginale, ja miałem tak zrobione z wszystkimi szpilkami w cylindrze Atheny 125cc.