Masz pojęcie ile powietrza pożera taka konstrukcja?
W ch.j
jak nie wierzysz to kulnij się na najbliższą wulkanizację i poproś Pana, że chciałbyś zrobić test.
Niech wyłączy zasilanie kompresora po nabiciu go do pełna (zapytaj jakiej pojemności ma zbiornik) i niech pokręci kluczem pneumatycznym kilka śrub, zobaczysz na ile odkręceń / dokręceń starczy mu "luftu"
Oczywiście im wyższe ciśnienie w butli, tym więcej powietrza będziesz miał do dyspozycji, tylko czym tą butlę nabijesz żeby mieć w niej powiedzmy 100 Barów ?
Są oczywiście dość sprawne silniki na sprężone powietrze, ale i tak zużycie powietrza jest znaczne.
Ruch posuwisto zwrotny tłoka, najefektywniej zamienia się na ruch obrotowy wału poprzez wybuchy mieszanki paliwowo powietrznej i jak chcesz coś kombinować i do tego jeździć taniej to załóż sobie do motura instalacje gazową LPG.
http://www.youtube.com/watch?v=VDrrWNkUOBg uprzednio zmieniając silnik na 4T, bo 2T długo by tego nie wytrzymał nawet mimo dozownika.