Strona 7 z 9

Re: Suzuki rmz 250 Bartola

Post: 28 mar 2016, 11:15
autor: Fantas3k
Regulowałeś zawieszenie albo coś z nim robiłeś ? Na fotkach wygląda jakby rmz'tka siedziała mocno na przodzie :D

Re: Suzuki rmz 250 Bartola

Post: 28 mar 2016, 13:41
autor: Bartolini2721
Zawieszenie było dłubane przez firmę Valentini Racing we Włoszech. Jest dużo miększe od oryginalnego, rmzta siedzi niżej i to nieszczęsne koło 18calowe.

Re: Suzuki rmz 250 Bartola

Post: 29 mar 2016, 21:55
autor: YankeS
Nieszczęsne 18`? Żuczek ganiał za taką przecie,mogłes sie z nim podmienić jak tobie tak źle x)

Re: Suzuki rmz 250 Bartola

Post: 30 mar 2016, 22:25
autor: Bartolini2721
A co ci daje ta 18? Większe tarcie bo szersze opony musisz zakładać.

Re: Suzuki rmz 250 Bartola

Post: 31 mar 2016, 19:40
autor: Enduros70

Re: Suzuki rmz 250 Bartola

Post: 31 mar 2016, 21:02
autor: Fantas3k
Bartolini i te jego teorie spiskowe :F

Re: Suzuki rmz 250 Bartola

Post: 31 mar 2016, 22:26
autor: żuczek
Kupił padakę i zwala na oponę, że nie chce jechać <banan>. I pewnie pali dużo, bo tarcie większe.

Re: Suzuki rmz 250 Bartola

Post: 06 kwie 2016, 10:43
autor: Bartolini2721
A powiedz mi czego w crossiwach jest 19 a w enduro 18?

Re: Suzuki rmz 250 Bartola

Post: 06 kwie 2016, 11:20
autor: żuczek
W 18' jest taka sama szerokość obręczy jak w 19' więc to od ciebie zależy jakiego kapcia założysz i jakiej szerokości on będzie (tak zaobserwowałem. Być może w ktmach jest inaczej). Co do tego dlaczego tak robili to sam dokładnie nie wiem. Na pewno na 18 można nałożyć wyższą oponę co poprawia amortyzację, a co za tym idzie, koło jest mniej narażone na uderzenie i przy tym mocniejsze. Poza tym motocykl jest zwrotniejszy.

Re: Suzuki rmz 250 Bartola

Post: 06 kwie 2016, 17:59
autor: cedec1
jak by w hard enduro zakladali 19" to po sezonie kolo byloby kwadrarowe a w cross jezdzi sie po w miare plaskim podlozu bez kamieni i mozna zastosowac 19" po za tym lepiej czuc co sie z dupa dzieje