A więc DT jest już prawie całkowicie odblokowana, zostały tylko dysze w gaźniku. Dyfuzor został rozcięty na pół, wywaliłem katalizator i rurkę perforowaną, wywaliłem rurkę, która łączyła dyfuzor z airboxem, następnie cały dyfek pomalowałem na czarny mat, rozwierciłem gasbox, ustawiłem YPVS i wstawiona końcówka od YZ, którą wypolerowałem. Po za tym dałem naklejki na wahacz oraz handbary i osłonkę dyfuzora od starszej DT. Mam jeszcze zamiar dać zębatkę na przód z 14 zębami, bo więcej jeżdżę po górach, lasach i błotach niż po drodze. Praktycznie wszystkiego co związane z blokadami dowiedziałem się od Was, także wielkie dzięki. Mówcie jak wam się to podoba i co byście poprawili.
Parę zdjęć:
końcówka od YZ świeżo po przerabianiu, jeszcze przed malowaniem dyfa
http://www.bikepics.com/pictures/2610235/http://www.bikepics.com/pictures/2610237/http://www.bikepics.com/pictures/2610236/