Strona 3 z 4

Re: DT 125 RN Betonowego

Post: 22 mar 2016, 10:37
autor: paolo9779
Oryginalne handbary psują efekt.

Re: DT 125 RN Betonowego

Post: 22 mar 2016, 19:40
autor: Betonowy15
cedec1 pisze:przewody hamolcowe skad masz ? poloje na takie juz dluzszy czas i nie moge dorwac a i dorobic mi nie chca w sklepie

Taniej nie nigdzie nie ma, szukałem w wielu sklepach a oni mają najtaniej.
https://gmoto.pl/hel-komplet-typ-p-2szt ... ,9229.html

paolo9779 pisze:Oryginalne handbary psują efekt.

Zauważyłem, nastawiam się na takie.
http://allegro.pl/handbary-oslony-rak-c ... 91809.html

Ale w późniejszym terminie, bo teraz nie wyrabiam finansowo, za dużo mam wydatków.
Ogólnie brakuje mi jeszcze napisów na siedzeniu.

Re: DT 125 RN Betonowego

Post: 22 mar 2016, 20:07
autor: paolo9779
U enda taniej byś czegoś nie dobrał z przewodów?

Re: DT 125 RN Betonowego

Post: 22 mar 2016, 20:25
autor: Cross16
Jak będziesz zmieniał te handbary to te oryginalne chętnie odkupie :D

Re: DT 125 RN Betonowego

Post: 23 mar 2016, 11:03
autor: Betonowy15
paolo9779 pisze:U enda taniej byś czegoś nie dobrał z przewodów?

Nie wiem, nie widziałem na stronie w ogóle przewodów HELa, więc nie chciałem zawracać Endurosowi gitary.
Rzadko gdzie można takie znaleźć, ale akurat w gmoto było najtaniej jak szukałem.
http://www.przewodywoplocie.pl tytaj też można
http://sklep.helperformance.pl/index.ph ... &id_lang=7 tu też można znaleźć.

Re: DT 125 RN Betonowego

Post: 23 mar 2016, 13:01
autor: paolo9779
Endo nie ma wszystkiego na stronie co może mieć. Juz nie pamietam ceny ale do swojej przewód od niego brałem :)

Re: DT 125 RN Betonowego

Post: 03 maja 2016, 14:30
autor: Betonowy15
Witam
Przez jakiś czas nie miałem niczego o czym warto wyłoby napisać,
a między innymi wyrwałem prawie za darmo zajechaną w ch.j Athenę 170.

Historia jest krótka
Kolega z miejscowości obok długo zbierał $$ na Yamaszkę i kupił taką z cylkiem 170, bo się napalił na "więcej mocy".
Problem w tym, że nie miał mózgu lał najtańszego mixola czy orlena z stacji i po miesiącu używania "bumm", podczas jazdy zatrzymał się silnik, nie chciał odpalić.
Koszty remontu tego cylka powodowały u niego wytrzeszcz oczu, zamówił jakiś z olx gotową 125 z nowym tłokiem Wossnera za 500zł.

A ja dostałem cylek za spolicę orzeczową :D

Stworzeń tłoka od Atheny pasuje do tłoka od 125 i na odwrót, nie ma żadnego luzu itp.
wysokość tłoków jest taka sama.

Jak wygląda sprawa z tłokiem?
Od DT/WR200 trzeba niby skrócić, albo rzeźbić w karterach. Choć czytając na anglojęzycznych forach niektórym pasowało bez żadnych modyfikacji.
I co z uszczelką pod głowicę?
P.S Uciekło mi :/
Trzeba wysłać do firmy która zajmuje się wyrobem nietypowych uszczelek, bo ta oryginalna ma średnicę pod tłok 65mm, więc za bardzo nie zawojuje. Albo jak kto woli zapodać taką od DT/WR200, bo też zagranicą tak kombinują.

Pod cylinder pasuje ta od 125.
Oringi wysokotemperaturowe też można dopasować pod wymiar ale też pod YPVS pasują te od 125.

Re: DT 125 RN Betonowego

Post: 03 maja 2016, 14:59
autor: paolo9779
czy koledze to się zatarło około 2 lat temu? :P

Re: DT 125 RN Betonowego

Post: 03 maja 2016, 15:18
autor: Betonowy15
Teraz niedawno, tydzień temu założył oryginał, bo kupił gdzieś używaną górę z nowym Wossnerem za 500zł.
a zrobienie Atheny kosztowałaby go ok 1000zł, w każdym bądź razie nie pracuje i nie stać go na błędy i pomyłki.

Re: DT 125 RN Betonowego

Post: 03 maja 2016, 16:17
autor: Frozen
A co z uszczelką pod głowice?