Strona 2 z 2

Re: DT 125 3BN00, 1988?

Post: 26 mar 2018, 21:40
autor: komononky
Koniecznie sprawdź zawór i kompletność instalacji z nim związanej! Niemożliwe żeby chodził gorzej na zaworze (o ile on sam albo coś innego nie jest zepsute/rozregulowane).

Re: DT 125 3BN00, 1988?

Post: 27 mar 2018, 10:55
autor: kolor
Czy takie nieprawidłowe działanie zaworu może być efektem zamontowania linek sterujących "na odwrót?

Re: DT 125 3BN00, 1988?

Post: 27 mar 2018, 13:30
autor: Vidon
Między innymi, ale jest wiele powodów nie działania lub złego działania zaworu, odpiąć linki i sprawdzić czy prawidłowo robi self test, ale też to nie daje 100% pewności co do działania, najlepiej jak jest wszystko podłączone prawidłowo

Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka

Re: DT 125 3BN00, 1988?

Post: 27 mar 2018, 15:02
autor: kolor
Vidon, czy znasz jakieś najczęściej występujące awarie tego mechanizmu? Po podłączeniu zapłonu serwomotor obraca się. (podobno został zakupiony nowy)

Re: DT 125 3BN00, 1988?

Post: 27 mar 2018, 15:48
autor: Vidon
u mnie np. robi self test obracając się w prawo 360 stopni x2 chwila przerwy i znów 360 stopni x2 obrót w prawo, robi dwa razy po dwa obroty w prawo, więc mam uwalone w module sterowanie zaworem.

Re: DT 125 3BN00, 1988?

Post: 27 mar 2018, 20:05
autor: ilukasz
Silniczek musi sie obracac tak by nie mial za ciezko. Jesli zdejmiesz pokrywke linek i bedziesz patrzyl na zawor to bedziesz widzial w ktora strone sie obkreca i czy prawidlowo zamontowales linki. Jezeli cos zlego sie bedzie dzialo tak jak u vidona to masz uwaloną czesc modulu odpowiadająca za sterowanie ypvs

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka