Strona 3 z 20

Re: Kompresja

Post: 19 lis 2013, 21:16
autor: Wojtas501
aha no to fajnie, a jakie elementy blokują motor jeszcze ? gasbox rozwiercony, dyfuzor i końcówka zmieniona, ten zaworek wywale, moduł podłączony do masy, ponoć gume pod siedzeniem trzeba wywalić i co jeszcze ??

Re: Kompresja

Post: 19 lis 2013, 21:18
autor: jakub111
Dysze zmienić na 240 i 30, wyregulować zawór wydechowy oraz odłączyć podgrzewanie gaźnika. Jest zresztą temat na forum o odblokowywaniu. PS. Twoja DT po lifcie miała zablokowany moduł?

Re: Kompresja

Post: 19 lis 2013, 21:26
autor: Wojtas501
one wszystkie mają blokowany, tylko że wystarczy jakiś przewód podpiąć do masy. zawór wydechowy to jest ten ypvs ?

Re: Kompresja

Post: 19 lis 2013, 21:28
autor: jakub111
Tak to YPVS. Wszystkie nie mają blokady na module, ja mam RE z 04 roku i nie był blokowany, Żuczek zresztą chyba też nie miał blokowanego modułu w DTX.

Re: Kompresja

Post: 19 lis 2013, 21:30
autor: Enduros70
Bo ktoś wcześniej odblokował, z salonu nie kupiliście.

Re: Kompresja

Post: 22 lis 2013, 14:18
autor: Wojtas501
jako że dzisiaj wreszcie się zabiorę za składanie motoru to chciałbym się dowiedzieć z jaką siłą dokręcać głowice (czytałem różnie 22-28Nm) a z jaką cylinder

Re: Kompresja

Post: 22 lis 2013, 15:06
autor: Enduros70
DO cylindra nie dojdziesz kluczem dynamometrycznym, tam trzeba oczkowym dowalić. Serwisówka podaje 22, ja dokręcam 28.

Re: Kompresja

Post: 22 lis 2013, 15:08
autor: Wojtas501
ok oczkowym, ale tak mniej więcej normalnie,mocno czy porządnie :D ?

Re: Kompresja

Post: 22 lis 2013, 15:13
autor: Enduros70
No tak dobrze, płaski będzie ci się wrzynał w rękę.

Re: Kompresja

Post: 22 lis 2013, 20:37
autor: Wojtas501
poskładałem motor i nawet działa :D teraz mam takie pytanie bo płyn chłodniczy wlewałem najpierw do chłodnicy później do zbiorniczka i układ sam się odpowietrzy czy mu pomóc? zanim odpaliłem zakręciłem chłodnicę i zatkałem zbiorniczek (tak mi powiedział ojciec z kuzynem)