Strona 5 z 20

Re: Kompresja

Post: 23 lis 2013, 21:21
autor: Wojtas501
no właśnie zrobiłem tak jak enduros mówi, ojciec wpadł na pomysł żeby to powietrze wessać za pomocą ręcznej pompki do kół tylko z odwróconym tłoczkiem. łącznie bawiliśmy się z tym 30min wraz z rozebraniem tłoczka przy klamce i złożeniem tak jak ma być

z jakiej firmy mam szukać dysz do gaźnika ? główna to jest chyba MIKUNI tak ? a ta wolnych obrotów jaka? jaki rozmiar szukać główna 240 czy 280 (gdzieś czytałem tutaj o takich) a wolnych 30 ?

Re: Kompresja

Post: 23 lis 2013, 21:36
autor: Enduros70
Dysze się dobiera do pracy silnika, a nie tak o. Zazwyczaj 240 i 30 jest odpowiednio. Na larssonie kupisz te dysza, główna jest podpisana jako model HJ a wolnych jako vm210 czy coś takiego.

Re: Kompresja

Post: 23 lis 2013, 22:34
autor: Wojtas501
aha to dzięki a wiesz może jaka jest średnica zewnętrzna wylotu kranika ? bo muszę kupić wężyk, ponieważ kiedyś w "serwisie" zmienili mi na jakiegoś badziewia i rwie się gdy ruszam nim przy kraniku więc dałem sobie spokój z mierzeniem bo chcę kupić wąż zanim ściągnę ten

Re: Kompresja

Post: 24 lis 2013, 0:00
autor: Enduros70
8mm.

Re: Kompresja

Post: 28 lis 2013, 21:21
autor: Wojtas501
jako że wymieniłem uzczelniacze i co za tym idzie olej w lagach to mam pytanie czym różni się olej do amortyzatorów od jakiegoś normalnego 15W np. 40 ?? oprócz opakowania ?

P.S lałem CASTROL 15W do amorów

Re: Kompresja

Post: 28 lis 2013, 21:31
autor: Frozen
To zależy na jakiego patrzeć i porównywać, ale różnią się gęstością, jakością i przeznaczeniem(takie najważniejsze rzeczy)

Re: Kompresja

Post: 28 lis 2013, 23:30
autor: Enduros70
Lepkością, gęstością, właściwościami na ściskanie i spienianie itp.

Re: Kompresja

Post: 15 gru 2013, 0:05
autor: Wojtas501
Powiedzcie mi w czym jestem problem gdyż na postoju mam problem żeby wbić na luz, tzn nie da się zredukować biegów więcej niż o 1 przy jednym wciśnięciu sprzęgła, lekko muszę klamkę puścić aby zaczęło "ciągnąć" i znowu klamka do końca i kolejna redukcja. nie wiem czy problem jest w tarczach sprzęgłowych czy w skrzyni. Bardzo mnie to nie denerwuje ale jest to irytujące i przy jakimś ostrym zakręcie muszę 2 razy wciskać sprzęgło

Re: Kompresja

Post: 15 gru 2013, 0:08
autor: żuczek
Taki urok motocykla. To normalne.

Re: Kompresja

Post: 15 gru 2013, 0:20
autor: Wojtas501
wiesz co wydaje mi się że kiedyś mogłem przynajmniej 2, ale może że tylko tak mi się wydawało. skoro mówisz że tak ma być to o jeden stres mniej :D. a od czego koła mogę zamontować jak chce robić SM ? (interesuje mnie jak najmniej przeróbek), gdzieś widziałem że od derbi montują