Strona 1 z 3

Yamaha DT 125 szlifowanie zaworu po szlifie cylindra

Post: 14 mar 2014, 21:08
autor: damianksiazek9
Może głupie pytanie ale muszę się upewnić :D
Czy po szlifie cylindra zawór mam spiłować tylko w miejscu z pierwszego zdjęcia, czy w tym z drugiego też?
Obrazek
Obrazek

Re: Yamaha DT 125 szlifowanie zaworu po szlifie cylindra

Post: 14 mar 2014, 21:09
autor: Kozak58
z 1

Re: Yamaha DT 125 szlifowanie zaworu po szlifie cylindra

Post: 14 mar 2014, 21:12
autor: damianksiazek9
Dobra to jutro przyszlifuje i powinno pomóc bo po pierwszym odpaleniu mi stuka jakby.

Re: Yamaha DT 125 szlifowanie zaworu po szlifie cylindra

Post: 15 mar 2014, 9:43
autor: Enduros70
Masz zeszlifować po obwodzie przynajmniej do połowy, nie tylko krawędź. Chyba że jeździsz z otwartym cały czas.

Re: Yamaha DT 125 szlifowanie zaworu po szlifie cylindra

Post: 15 mar 2014, 10:15
autor: damianksiazek9
Tak samo myślałem bo przecież on się obraca w prawo.

Re: Yamaha DT 125 szlifowanie zaworu po szlifie cylindra

Post: 15 mar 2014, 12:07
autor: lechu450
a jakie są wynki jazdy na otwartym caly czas?

Re: Yamaha DT 125 szlifowanie zaworu po szlifie cylindra

Post: 15 mar 2014, 12:39
autor: Pawlos312
Muł na niskich obrotach.

Re: Yamaha DT 125 szlifowanie zaworu po szlifie cylindra

Post: 17 mar 2014, 1:06
autor: Benioo
Co do muła na niskich obrotach to w końcu 2T mam zawór na tą chwilę cały czas otwarty to nie odczuwam dużegu spadku mocy porównując do czasu kiedy śmigałem z sprawnym zaworem.

Re: Yamaha DT 125 szlifowanie zaworu po szlifie cylindra

Post: 17 mar 2014, 16:46
autor: żuczek
Nie ma spadku mocy, ale masz muła przed rezo. Zawór to niweluje.

Re: Yamaha DT 125 szlifowanie zaworu po szlifie cylindra

Post: 17 mar 2014, 17:24
autor: Pawlos312
Benioo pisze:Co do muła na niskich obrotach to w końcu 2T mam zawór na tą chwilę cały czas otwarty to nie odczuwam dużegu spadku mocy porównując do czasu kiedy śmigałem z sprawnym zaworem.

Ale z działającym zaworem, jazda np. po mieście jest dużo przyjemniejsza.